Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2144.jpg
RecursEl recurs està format per tres mòduls que aporten mirades i eines diferents sobre alguns aspectes clau, ara mateix, en les aules amb adolescents i joves.
El primer mòdul situa la importància de dos elements cabdals en el procés d’ensenyament i aprenentatge: la motivació i l’autoestima, i reflexiona sobre el paper de lideratge del formador en la consecució d'aquests dos elements entre els seus alumnes.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2152.jpg
RecursAquest Mirades presenta la ponència impartida per Fernando Hernández. Es tracta d’una invitació a viatjar per algunes de les possibilitats, els desafiaments i les tensions que es fan presents en les relacions entre les arts i l'educació. I com que es tracta d'un viatge, el ponent apunta, amb un pensament de Marina Garcés, el territori que exploraràs: «Ens preparem per iniciar el viatge per la incertesa preparats per relacionar-nos amb el no-saber, per trepitjar i desplaçar els límits»
La col·lecció Mirades d’Educació recull, en format audiovisual, les ponències, xerrades, debats i accions formatives que tenen lloc en el decurs de diferents activitats i trobades de la Gerència de Serveis d’Educació.
Mirades d’EducacióTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2135.jpg
RecursAquest recurs d’autoaprenentatge té com a objectiu aproximar la base teòrica, les eines i les estratègies als orientadors i professionals municipals que s’inicien en les tasques d’acompanyament i suport als joves durant els períodes de tria de la continuïtat formativa.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2358.jpg
RecursAquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més adequat possible. Assenyala, per una banda, el desenvolupament de les emocions i les famílies i els estils educatius parentals. Per l’altre, descriu la relació famílies-escola fent propostes sobre com comunicar-se i fomentar la participació.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educaci…Destil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Conèixer el model d'administració electrònica que s'està implementant a la Diputació de Barcelona.
. Emprar els criteris, instruccions i models corporatius en el marc de la implantació de l'administració electrònica a la Diputació de Barcelona.
. Conèixer les aplicacions corporatives i les diferents eines tecnològiques pròpies de la tramitació electrònica corporativa que formen part del model.CanalVideoformació + en líniaDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
· Conèixer les funcions bàsiques de l'edició del portal de transparència de l'AOC.
· Conèixer els recursos disponibles per a la seva actualització.
· Conèixer eines i recursos per transformar la informació administrativa en informació més accessible i propera a la ciutadania.CanalVideoformació + en líniaDurada1,5 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
* Conèixer les funcionalitats i connexions entre les eines d’eAdm en la tramitació administrativa ordinària.
* Aconseguir els coneixements bàsics per a utilitzar eficaçment les eines d’e-Adm en la gestió del procediment i de l’expedient administratiu.CanalVideoformació + en líniaDurada6,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
El Sistema d’Integritat Institucional de la Diputació de Barcelona s’ha entendre com un instrument de naturalesa preventiva dirigit a millorar la infraestructura ètica de la corporació, a prevenir la corrupció i les conductes públiques inadequades i, en conseqüència, a consolidar la confiança en la nostra institució.
Aquest sistema recull, per una banda, les actuacions i instruments ja en marxa en matèria de transparència i bon govern; i, per una altra, impulsa de nous amb l’objectiu de generar major confiança i afecció a la ciutadania.
Amb aquest curs podràs conèixer en què consisteix aquest Sistema d’Integritat Institucional i el Pla de Mesures Antifrau de la Diputació de Barcelona, i els elements que el conformen
CanalEn líniaDurada1,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
El sistema d’Integritat Institucional de la Diputació de Barcelona s’ha entendre com un instrument de naturalesa preventiva dirigit a millorar la infraestructura ètica de la corporació, a prevenir la corrupció i les conductes públiques inadequades i, en conseqüència, a consolidar la confiança en la nostra institució.
La Diputació de Barcelona, amb la voluntat de desenvolupar una autèntica política d’integritat institucional, ha decidit dotar-se d’un Sistema d’Integritat Institucional.
Aquest sistema recull ,per una banda, les actuacions i instruments ja en marxa en matèria de transparència i bon govern i, per una altra, impulsa de nous amb l’objectiu de generar major confiança i afecció a la ciutadania.Amb aquest curs podreu conèixer en que consisteix aquest Sistema d’Integració Institucional i els elements que el conformen així com les seves implicacions pràctiques.
CanalEn líniaDurada1,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Proporcionar les eines teòriques indispensables per pensar l’ètica pública.
- Explorar les ètiques que regeixen diferents àmbits de la nostra vida, tot posant especial atenció en l’ètica organitzativa i l’ètica cívica.
- Analitzar els conflictes d’interessos, assumint-ne la seva inevitabilitat, i fer èmfasis en la responsabilitat en la detecció i la gestió.
- Mostrar les eines d’integritat i bon govern presents a l’organització i raonar els motius que les justifiquen, a què donen resposta i quines limitacions t…CanalVideoformacióDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Aproximar el dret d'accés a la informació pública als tècnics de la Diputació de Barcelona.
. Obtenir pautes per a l'aplicació del Protocol sobre la gestió interna de les sol·licituds per a l’exercici del dret d’accés a la informació pública.
. Treballar la tramitació d’un expedient de sol·licitud d’accés a la informació pública.CanalVideoformacióDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Conèixer el concepte d’interoperabilitat a l’administració pública.
. Conèixer les instruccions i models corporatius en el marc de la interoperabilitat a la Diputació de Barcelona.
. Conèixer les dades i documents que estan disponibles electrònicament i que la ciutadania no hauria d’aportar a un procediment administratiu.
. Conèixer quins són els requeriments que s’han de complir per a poder sol·licitar l’accés a les dades.CanalVideoformació + en líniaDurada4,0 h