Implicacions pràctiques del Sistema d'Integritat Institucional de la Diputació de Barcelona per a càrrecs electes i alta direcció
Programa, avaluació i acreditació
• Pla de Mesures Antifrau.
• Comissió de Bon Govern, Transparència, Govern Obert i Qualitat Institucional.
• Comitè Directiu d’Administració Digital.
• Comitè Directiu de Transparència, Govern Obert i Qualitat Institucional.
• Codi de conducta dels càrrecs electes i del personal directiu professional.
• Codi de Bon Govern i Qualitat Institucional.
• Declaracions d’absència de conflicte d’interès (DACI).
• Bústia de Bon Govern.
• Agenda dels alts càrrecs i registre de grups d’interès.
El sistema d’Integritat Institucional de la Diputació de Barcelona s’ha entendre com un instrument de naturalesa preventiva dirigit a millorar la infraestructura ètica de la corporació, a prevenir la corrupció i les conductes públiques inadequades i, en conseqüència, a consolidar la confiança en la nostra institució.
La Diputació de Barcelona, amb la voluntat de desenvolupar una autèntica política d’integritat institucional, ha decidit dotar-se d’un Sistema d’Integritat Institucional.
Aquest sistema recull ,per una banda, les actuacions i instruments ja en marxa en matèria de transparència i bon govern i, per una altra, impulsa de nous amb l’objectiu de generar major confiança i afecció a la ciutadania.
Amb aquest curs podreu conèixer en que consisteix aquest Sistema d’Integració Institucional i els elements que el conformen així com les seves implicacions pràctiques.
Caldrà haver respòs correctament el mínim de preguntes per assolir la puntuació i superar el curs.
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Directiu | Més d'una àrea | Cap gabinet | Gestió eficient dels recursos públics |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador àrea | Gestió eficient dels recursos públics |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador general | Gestió eficient dels recursos públics |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador matèria | Gestió eficient dels recursos públics |
Directiu | Més d'una àrea | Director gabinet | Gestió eficient dels recursos públics |
Directiu | Més d'una àrea | Director serveis | Gestió eficient dels recursos públics |
Directiu | Més d'una àrea | Gerent serveis | Gestió eficient dels recursos públics |
Directiu | Més d'una àrea | Subdirector | Planificació, organització i avaluació de serveis públics |