Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2144.jpg
RecursEl recurs està format per tres mòduls que aporten mirades i eines diferents sobre alguns aspectes clau, ara mateix, en les aules amb adolescents i joves.
El primer mòdul situa la importància de dos elements cabdals en el procés d’ensenyament i aprenentatge: la motivació i l’autoestima, i reflexiona sobre el paper de lideratge del formador en la consecució d'aquests dos elements entre els seus alumnes.
El segon mòdul gira al voltant de com les eines digitals ens ajuden a gestionar, interactuar, accedir a la informació i comunicar i com, per tant, donen suport als processos d’ensenyament i aprenentatge.
El tercer mòdul ens apropa a com el consum de substàncies, que està considerat com una de les conductes de risc més freqüents durant l’adolescència, afecten el cervell i produeixen alteracions conductuals i cognitives. En finalitzar el mòdul s'ofereixen una sèrie d'eines i recursos per poder abordar aquesta problemàtica.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2152.jpg
RecursAquest Mirades presenta la ponència impartida per Fernando Hernández. Es tracta d’una invitació a viatjar per algunes de les possibilitats, els desafiaments i les tensions que es fan presents en les relacions entre les arts i l'educació. I com que es tracta d'un viatge, el ponent apunta, amb un pensament de Marina Garcés, el territori que exploraràs: «Ens preparem per iniciar el viatge per la incertesa preparats per relacionar-nos amb el no-saber, per trepitjar i desplaçar els límits»
La col·lecció Mirades d’Educació recull, en format audiovisual, les ponències, xerrades, debats i accions formatives que tenen lloc en el decurs de diferents activitats i trobades de la Gerència de Serveis d’Educació.
Mirades d’EducacióTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2135.jpg
RecursAquest recurs d’autoaprenentatge té com a objectiu aproximar la base teòrica, les eines i les estratègies als orientadors i professionals municipals que s’inicien en les tasques d’acompanyament i suport als joves durant els períodes de tria de la continuïtat formativa.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2358.jpg
RecursAquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més adequat possible. Assenyala, per una banda, el desenvolupament de les emocions i les famílies i els estils educatius parentals. Per l’altre, descriu la relació famílies-escola fent propostes sobre com comunicar-se i fomentar la participació.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 5 d’aquesta col·lecció.Destil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Conèixer el model d'administració electrònica que s'està implementant a la Diputació de Barcelona.
. Emprar els criteris, instruccions i models corporatius en el marc de la implantació de l'administració electrònica a la Diputació de Barcelona.
. Conèixer les aplicacions corporatives i les diferents eines tecnològiques pròpies de la tramitació electrònica corporativa que formen part del model.CanalVideoformació + en líniaDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
· Conèixer les funcions bàsiques de l'edició del portal de transparència de l'AOC.
· Conèixer els recursos disponibles per a la seva actualització.
· Conèixer eines i recursos per transformar la informació administrativa en informació més accessible i propera a la ciutadania.CanalVideoformació + en líniaDurada1,5 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
* Conèixer les funcionalitats i connexions entre les eines d’eAdm en la tramitació administrativa ordinària.
* Aconseguir els coneixements bàsics per a utilitzar eficaçment les eines d’e-Adm en la gestió del procediment i de l’expedient administratiu.CanalVideoformació + en líniaDurada6,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Adquirir els coneixements per a la planificació tècnica i la gestió de les actuacions del Pla de concertació Xarxa de Governs Locals.
- Desenvolupar un major grau d’eficàcia i eficiència en la gestió tècnicoadministrativa de cooperació entre els ens locals i la Diputació de Barcelona.
CanalVideoformacióDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Adquirir els coneixements per a la planificació tècnica i la gestió de les actuacions del Pla de concertació Xarxa de Governs Locals.
- Desenvolupar un major grau d’eficàcia i eficiència en la gestió tècnicoadministrativa de cooperació entre els ens localsCanalPresencialDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
El Sistema d’Integritat Institucional de la Diputació de Barcelona s’ha entendre com un instrument de naturalesa preventiva dirigit a millorar la infraestructura ètica de la corporació, a prevenir la corrupció i les conductes públiques inadequades i, en conseqüència, a consolidar la confiança en la nostra institució.
Aquest sistema recull, per una banda, les actuacions i instruments ja en marxa en matèria de transparència i bon govern; i, per una altra, impulsa de nous amb l’objectiu de generar major confiança i afecció a la ciutadania.
Amb aquest curs podràs conèixer en què consisteix aquest Sistema d’Integritat Institucional i el Pla de Mesures Antifrau de la Diputació de Barcelona, i els elements que el conformen
CanalEn líniaDurada1,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
El sistema d’Integritat Institucional de la Diputació de Barcelona s’ha entendre com un instrument de naturalesa preventiva dirigit a millorar la infraestructura ètica de la corporació, a prevenir la corrupció i les conductes públiques inadequades i, en conseqüència, a consolidar la confiança en la nostra institució.
La Diputació de Barcelona, amb la voluntat de desenvolupar una autèntica política d’integritat institucional, ha decidit dotar-se d’un Sistema d’Integritat Institucional.
Aquest sistema recull ,per una banda, les actuacions i instruments ja en marxa en matèria de transparència i bon govern i, per una altra, impulsa de nous amb l’objectiu de generar major confiança i afecció a la ciutadania.Amb aquest curs podreu conèixer en que consisteix aquest Sistema d’Integració Institucional i els elements que el conformen així com les seves implicacions pràctiques.
CanalEn líniaDurada1,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Proporcionar les eines teòriques indispensables per pensar l’ètica pública.
- Explorar les ètiques que regeixen diferents àmbits de la nostra vida, tot posant especial atenció en l’ètica organitzativa i l’ètica cívica.
- Analitzar els conflictes d’interessos, assumint-ne la seva inevitabilitat, i fer èmfasis en la responsabilitat en la detecció i la gestió.
- Mostrar les eines d’integritat i bon govern presents a l’organització i raonar els motius que les justifiquen, a què donen resposta i quines limitacions tenen.
- Passar d’una cultura punitiva a una capaç de generar confiança en la ciutadania i en els equips. Es posarà atenció, per tant, en les bones pràctiques i els aprenentatges col·lectius.CanalVideoformacióDurada4,0 h