Cerca lliure

S'han trobat 16 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2688.jpg

    Recurs

    L’avaluació intermèdia és la valoració i correcció del procés d’implementació i disseny del Pla Local de Joventut en marxa. Els materials inclosos en aquest recurs formatiu i la realització de les activitats que es proposen, et permetrà elaborar una avaluació intermèdia del Pla Local de Joventut, introduir correccions i facilitar l’assoliment dels resultats previstos, abans de la seva finalització.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2689.jpg

    Recurs

    Continguts d’accés obert i permanent en una pàgina Formawiki orientats a la realització de la diagnosi de la realitat i polítiques de joventut del propi municipi, com a fase inicial per la redacció d’un nou Pla Local de Joventut (PLJ).
    Amb les descripcions, videocàpsul·les i exercicis podràs plantejar l’estructura i abast de la diagnosi de l’àmbit de joventut del teu municipi. Els continguts han estat elaborats pels professionals de l’Oficina del Pla Jove (OPJ), en sintonia amb els requeriments de la Direcció General de Joventut per a les diagnosis de PLJ.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Adquirir els coneixements teòrics i pràctics per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció: dirigir i comandar les actuacions necessàries en cas d’emergència.
    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
    •Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.
    •Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Canal
    Presencial
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.
    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.•Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.
    •Establir unes pautes d’actuació per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Canal
    Presencial
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Objectius generals:
    Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.

    Objectius específics:
    Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    Conèixer les funcions específiques dins dels documents d’autoprotecció.
    Conèixer els procediments de comunicació interna i externa.
    Conèixer els mitjans materials de detecció d’emergències.
    Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.

    Canal
    Presencial
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
    •Proporcionar instruccions d’emergència.
    •Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.
    •Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    2,5 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Objectius generals:
    •Proporcionar als treballadors coneixements bàsics d’actuació en cas d’emergència.
    Objectius específics:
    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
    •Proporcionar instruccions d’emergència.
    •Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.
    •Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Canal
    Presencial
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Conèixer unes pautes bàsiques d'actuació per aplicar en cas que esdevingui una emergència, dins de l'àmbit laboral de la Diputació de Barcelona o un eventual àmbit familiar o social.

    Microcursos
    Canal
    En línia
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    En aquesta formació s'expliquen quines són les principals eines digitals amb què podem donar a conèixer el nostre restaurant en un context com l'actual i no dependre tant de plataformes com Glovo o Just Eat.
    Els assistents aprendran les funcionalitats bàsiques de les xarxes socials (especialment Instagram), com ha de ser el seu web i quines accions complementàries poden realitzar per arribar a nous públics i fidelitzar els clients actuals.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Què és el nou model d’economia circular?
    Sovint sentim parlar d’economia circular, però què significa? I sobretot, com es pot aplicar al sector del turisme?
    Aquest curs està orientat a les empreses del sector turístic i vol ser una oportunitat per introduir el concepte i estimular un procés de generació d’idees per adaptar la pròpia activitat a aquest nou model econòmic o dissenyar nous productes, serveis o activitats des d’una perspectiva circular.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Taller que aporta les claus per reduir els residus (enfocat a productes inorgànics) de les cuines de restaurants i avançar envers el residus cero. La sostenibilitat ha deixat de ser una moda per convertir-se en un requisit i la prevenció de residus és una pedra angular de la estratègia de sostenibilitat de la restauració.
    En aquesta formació es tractaran també les noves directius normatives sobre el plàstic que afecten al sector.
    · Descobrir les oportunitats econòmiques i ambientals de reduir els residus.
    · Conèixer i adaptar-ser a les noves normatives de residus
    · Conèixer les millores estratègies en prevenció i eliminació de residus
    · Descobrir els materials alternatius de baix impacte ambiental

    Canal
    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Taller per descobrir els requisits, els recursos i les millors estratègies per crear una proposta gastronòmica sostenible, saludable e inclusiva per tot tipus de negocis de restauració.
    . Descobrir els ingredients claus d’un menú sostenible
    . Aprendre a dissenyar la millor estratègia per cada model de restauració
    . Descobrir les eines disponibles

    Canal
    Videoformació
    Durada
    3,0 h