Cerca lliure

S'han trobat 20 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2688.jpg

    Recurs

    L’avaluació intermèdia és la valoració i correcció del procés d’implementació i disseny del Pla Local de Joventut en marxa. Els materials inclosos en aquest recurs formatiu i la realització de les activitats que es proposen, et permetrà elaborar una avaluació intermèdia del Pla Local de Joventut, introduir correccions i facilitar l’assoliment dels resultats previstos, abans de la seva finalització.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2689.jpg

    Recurs

    Continguts d’accés obert i permanent en una pàgina Formawiki orientats a la realització de la diagnosi de la realitat i polítiques de joventut del propi municipi, com a fase inicial per la redacció d’un nou Pla Local de Joventut (PLJ).
    Amb les descripcions, videocàpsul·les i exercicis podràs plantejar l’estructura i abast de la diagnosi de l’àmbit de joventut del teu municipi. Els continguts han estat elaborats pels professionals de l’Oficina del Pla Jove (OPJ), en sintonia amb els requeriments de la Direcció General de Joventut per a les diagnosis de PLJ.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer el model d'administració electrònica que s'està implementant a la Diputació de Barcelona.
    . Emprar els criteris, instruccions i models corporatius en el marc de la implantació de l'administració electrònica a la Diputació de Barcelona.
    . Conèixer les aplicacions corporatives i les diferents eines tecnològiques pròpies de la tramitació electrònica corporativa que formen part del model.

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    8,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Adquirir els coneixements teòrics i pràctics per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció: dirigir i comandar les actuacions necessàries en cas d’emergència.
    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
    •Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.
    •Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Canal
    Presencial
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.
    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.•Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.
    •Establir unes pautes d’actuació per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Canal
    Presencial
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Objectius generals:
    Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.

    Objectius específics:
    Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    Conèixer les funcions específiques dins dels documents d’autoprotecció.
    Conèixer els procediments de comunicació interna i externa.
    Conèixer els mitjans materials de detecció d’emergències.
    Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.

    Canal
    Presencial
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    · Conèixer les funcions bàsiques de l'edició del portal de transparència de l'AOC.
    · Conèixer els recursos disponibles per a la seva actualització.
    · Conèixer eines i recursos per transformar la informació administrativa en informació més accessible i propera a la ciutadania.

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    1,5 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    * Conèixer les funcionalitats i connexions entre les eines d’eAdm en la tramitació administrativa ordinària.
    * Aconseguir els coneixements bàsics per a utilitzar eficaçment les eines d’e-Adm en la gestió del procediment i de l’expedient administratiu.

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    6,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    El Sistema d’Integritat Institucional de la Diputació de Barcelona s’ha entendre com un instrument de naturalesa preventiva dirigit a millorar la infraestructura ètica de la corporació, a prevenir la corrupció i les conductes públiques inadequades i, en conseqüència, a consolidar la confiança en la nostra institució.

    Aquest sistema recull, per una banda, les actuacions i instruments ja en marxa en matèria de transparència i bon govern; i, per una altra, impulsa de nous amb l’objectiu de generar major confiança i afecció a la ciutadania.

    Amb aquest curs podràs conèixer en què consisteix aquest Sistema d’Integritat Institucional i el Pla de Mesures Antifrau de la Diputació de Barcelona, i els elements que el conformen

    Canal
    En línia
    Durada
    1,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
    •Proporcionar instruccions d’emergència.
    •Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.
    •Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    2,5 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    El sistema d’Integritat Institucional de la Diputació de Barcelona s’ha entendre com un instrument de naturalesa preventiva dirigit a millorar la infraestructura ètica de la corporació, a prevenir la corrupció i les conductes públiques inadequades i, en conseqüència, a consolidar la confiança en la nostra institució.

    La Diputació de Barcelona, amb la voluntat de desenvolupar una autèntica política d’integritat institucional, ha decidit dotar-se d’un Sistema d’Integritat Institucional.
    Aquest sistema recull ,per una banda, les actuacions i instruments ja en marxa en matèria de transparència i bon govern i, per una altra, impulsa de nous amb l’objectiu de generar major confiança i afecció a la ciutadania.

    Amb aquest curs podreu conèixer en que consisteix aquest Sistema d’Integració Institucional i els elements que el conformen així com les seves implicacions pràctiques.

    Canal
    En línia
    Durada
    1,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Proporcionar les eines teòriques indispensables per pensar l’ètica pública.
    - Explorar les ètiques que regeixen diferents àmbits de la nostra vida, tot posant especial atenció en l’ètica organitzativa i l’ètica cívica.
    - Analitzar els conflictes d’interessos, assumint-ne la seva inevitabilitat, i fer èmfasis en la responsabilitat en la detecció i la gestió.
    - Mostrar les eines d’integritat i bon govern presents a l’organització i raonar els motius que les justifiquen, a què donen resposta i quines limitacions tenen.
    - Passar d’una cultura punitiva a una capaç de generar confiança en la ciutadania i en els equips. Es posarà atenció, per tant, en les bones pràctiques i els aprenentatges col·lectius.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    4,0 h