Cerca lliure

S'han trobat 16 recursos i/o accions formatives
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Conèixer els canvis fisiològics de la sexualitat en persones grans.
    - Adquirir pautes d'actuació per a saber que fer davant les alteracions de les conductes sexuals amb persones amb demència.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    7,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Conèixer i aplicar exercicis per relaxar l'estat general i concretament el dels ulls.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Impulsar el treball en equip mitjançant la millora de les relacions interpersonals

    Canal
    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Prendre consciencia del significat de la presa de decisions i els principals errors que es cometen
    Identificar quan cal fer un procés racional de presa de decisions
    Escollir el mètode adequat per prendre una decisió
    Guanyar autoconfiança

    Canal
    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    1. Avaluar i definir l’abast de l'actuació professional en la transmissió d’una imatge positiva del servei i Administració al que pertany: Concretar els valors en que es fonamenta la pràctica professional i com encaixa en els valors de la institució. Avaluar els suports i canals de transmissió d’imatge professional. Reflexionar, a partir de la pròpia experiència i realitzar un pla de millora individual.
    2. Aprofundir en les habilitats de comunicació oral i no verbal per projectar una imatge professional tenint en compte els interessos de la ciutadania i els de l’Administració local: Concretar els moments clau en la relació comunicativa, i les necessitats de la ciutadania mitjançant una escolta activa. Escollir l’estil comunicatiu adequat per cada moment. Definir els missatges orals i no verbals per cada moment.
    3. Connectar les necessitats professionals i les necessitats de la ciutadania expressant transparència i qualitat de servei: Discriminar les situacions habituals de les situacions especials. Identificar les dimensions de la qualitat. Expressar missatges compromesos amb les necessitats de la ciutadania.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    10,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Conèixer els drets humans relacionats amb el final de vida de les persones: els que tenim aquí i els que tenen a d’altres països.
    - Donar a conèixer la moció de suport a la mort digna aprovada per la Diputació de Barcelona (27/4/2018) reflexionar sobre les seves implicacions a la feina de les persones que hi treballen.
    - Potenciar les competències per poder parflar de la mort digna.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Entrendre què és el Metavers i com ha de ser-hi present l’administració pública
    El Catvers i les aplicacions reals

    Canal
    Videoformació
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Descobrir TikTok com un actiu de comunicació institucional
    Estudiar les possibles modulacions de la Diputació de Barcelona en aquesta xarxa
    Gestionar la creació de continguts per TikTok

    Canal
    Videoformació
    Durada
    6,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Conèixer diferents dinàmiques per generar idees col·laborativament, que vagin de la convergència a la divergència i que ajudin a la resolució de problemes o reptes o la definició de projectes.

    - Experimentar diverses accions per prioritzar idees.

    - Fer ús de tecnologies de la web social dins del procés de dinamització d'una pluja d'idees.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Comprendre la funció i els valors de l'Administració Pública.
    Analitzar els deures dels funcionaris públics.
    Reconèixer els drets de la ciutadania.
    Desenvolupar recursos que permetin projectar una imatge de qualitat: Identificar els factors actitudinals que intervenen en la projecció de la imatge corporativa.
    Discutir el concepte de qualitat de servei i els elements que l'integren.
    Utilitzar les estratègies que permetin encertar en el contacte personal.
    Analitzar les situacions conflictives i identificar-les com a una oportunitat de millora.
    Desenvolupar estratègies que permetin un tracte igualitari amb tota la ciutadania.
    Emprar la comprensió interpersonal en persones amb necessitats específiques.
    Identificar les habilitats i els factors actitudinals per una comunicació efectiva.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Conscienciar sobre els drets de les persones grans i de les persones amb discapacitat intel·lectual.
    Conèixer en què consisteix el Suport a la Presa de Decisions (SPD) i el seu impacte en les persones ateses i en els professionals dels serveis de suport

    Canal
    Videoformació
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Generals:
    - Millorar les competències emocionals per gestionar les pròpies emocions i comunicar-se positivament i amb empatia amb el ciutadà.
    - Aconseguir un entorn laboral més harmoniós que permeti escenaris de comunicació efectiva i positiva.

    Específics
    - Reflexionar sobre com abordar les nostres accions comunicatives en la nova realitat.
    - Entendre el funcionament del cervell per saber interpretar les reaccions que tenim davant de les diferents situacions que es donen a la feina.
    - Conèixer les bases de la comunicació i les especificitats de la comunicació oral i escrita.
    - Identificar les causes de l’estrès negatiu.
    - Treballar la Intel·ligència emocional per a aconseguir gestionar positivament les emocions pròpies i les alienes.
    •Conèixer i entendre les principals eines per a gestionar de forma eficaç un conflicte.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    7,0 h