Cerca lliure
-
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Conèixer el marc legal de l'accés a la informació. Identificar les seves implicacions.
•Plantejar accions i mesures concretes.
•Aquesta acció formativa aprofundeix en els coneixements tant teòrics, com pràctics, de l'accés a la informació.CanalVideoformacióDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Conèixer els canvis fisiològics de la sexualitat en persones grans.
- Adquirir pautes d'actuació per a saber que fer davant les alteracions de les conductes sexuals amb persones amb demència.CanalVideoformacióDurada7,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
L’objectiu és apropar l’Agenda 2030 i els Objectius de desenvolupament sostenible ODS als diferents àmbits corporatius, per establir les bases per al desplegament de l’Agenda 2030 a l’àmbit intern i al propi territori. Concretament: . Sensibilitzar sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i la seva rellevància, i sobre el paper que juguen els governs locals en la seva implementació.. Orientar al personal de la Diputació per al procés de localització dels ODS al propi centre gestor i al mon local
CanalVideoformacióDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Conèixer i aplicar exercicis per relaxar l'estat general i concretament el dels ulls.
CanalVideoformacióDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Aprofundir en el coneixement d’una temàtica específica a través d’aportacions concretes i aplicacions pràctiques.
CanalVideoformacióDurada2,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
L'objectiu és que cada biblioteca pugui catalogar els diferents tipus de documents.
CanalVideoformacióDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Impulsar el treball en equip mitjançant la millora de les relacions interpersonals
CanalVideoformacióDurada3,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Prendre consciencia del significat de la presa de decisions i els principals errors que es cometen
Identificar quan cal fer un procés racional de presa de decisions
Escollir el mètode adequat per prendre una decisió
Guanyar autoconfiançaCanalVideoformacióDurada3,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Aconseguir mitjançant la conferència i les dinàmiques previstes inspirar a les direccions per tal que liderin el projecte de la biblioteca, i desenvolupin el talent del seu equip, superant les pors i incerteses en que es poden trobar immerses.
•Sensibilitzar a les direccions a experimentar el canvi com una oportunitat per promoure la transformació com part natural de la cultura organitzativa.CanalVideoformacióDurada4,5 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Proporcionar conceptes i instruments necesaris per disenyar i elaborar el pla de comunicació de la biblioteca.
•Comprendre la importància i el paper que el pla de comunicació representa com a part de l'estratègia global de l'organització.CanalVideoformacióDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
1. Avaluar i definir l’abast de l'actuació professional en la transmissió d’una imatge positiva del servei i Administració al que pertany: Concretar els valors en que es fonamenta la pràctica professional i com encaixa en els valors de la institució. Avaluar els suports i canals de transmissió d’imatge professional. Reflexionar, a partir de la pròpia experiència i realitzar un pla de millora individual.
2. Aprofundir en les habilitats de comunicació oral i no verbal per projectar una imatge professional tenint en compte els interessos de la ciutadania i els de l’Administració local: Concretar els moments clau en la relació comunicativa, i les necessitats de la ciutadania mitjançant una escolta activa. Escollir l’estil comunicatiu adequat per cada moment. Definir els missatges orals i no verbals per cada moment.
3. Connectar les necessitats professionals i les necessitats de la ciutadania expressant transparència i qualitat de servei: Discriminar les situacions habituals de les situacions especials. Identificar les dimensions de la qualitat. Expressar missatges compromesos amb les necessitats de la ciutadania.CanalVideoformacióDurada10,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Adquirir coneixements bàsics sobre seguretat viària.
CanalVideoformacióDurada3,0 h