Cerca lliure

S'han trobat 8 recursos i/o accions formatives
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Identificar diversos tipus de procediment, els elements que els configuren i les relacions entre diferents procediments. Aprndre a redactar clarament un procediment i elaborar els mecanismes de correcció i millora dels procediments establerts.

    Canal
    Presencial + en línia
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Comprendre les eines de la Comunicació No Violenta (CNV). . Aplicar les eines de CNV en la nostra manera de comunicar-nos. . Detectar els judicis que poden interferir en la nostra comunicació.. Trobar estratègies per satisfer les nostres necessitats i les de les altres persones.. Prevenir conflictes i/o situacions violentes,

    Canal
    Presencial + en línia
    Durada
    14,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Llegir amb rapidesa.. Comprendre el que es llegeix.. Adaptar la velocitat i la comprensió lectora al tipus de text que es llegeix i a la intenció o projecte per a la qual es llegeix.. Recordar bé el que s’ha llegit.

    Canal
    Presencial + en línia
    Durada
    10,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    -Identificar allò que s’espera de la seva posició com a personal de suport departamental i/o directiu dins l’organigrama.
    -Reconèixer que són imatge de l’entitat i del directiu i identificar l’aportació de valor que la seva posició dóna al departament. Habilitats relacionals i professionals necessàries segons els diversos interlocutors.
    -Distingir les tècniques de comunicació i identificar les accions que s’ adeqüin a cadascun d’aquests interlocutors i al mitjà de comunicació.
    -Saber aplicar les principals tècniques per optimitzar la gestió del temps i les tasques diàries.
    -Identificar les normes bàsiques que s’han d’aplicar en la recepció de visites, la organització de reunions i petits events.

    Canal
    Presencial + en línia
    Durada
    14,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Adquirir eines i recursos per aconseguir un aspecte més professional i atractiu optimitzant l'ús del powerpoint.
    . Incentivar la creativitat al voltant de l'eina de powerpoint per millorar les presentacions.
    . Evitar l'automatització per prendre decisions en el procés de creació del powerpoint.

    Canal
    Presencial + en línia
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Adquirir coneixements per a la realització de control i inspecció d’activitats en el marc de la Llei 3/2010, del 18 de febrer, de prevenció i seguretat en matèria d’incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis, i la normativa que la desenvolupa.

    Canal
    Presencial + en línia
    Durada
    30,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Observar la realitat professional des de la perspectiva de les creences (presuposicions bàsiques) de la programació neurolingüística (PNL).. Aplicar diverses eines metodològiques per abordar el canvi professional.. Aplicar continguts de PNL en comunicació i empatia.

    Canal
    Presencial + en línia
    Durada
    22,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    -Identificar els propis punts forts i febles en la comunicació oral.-Definir els objectius personals de millora de la comunicació no verbal que acompanya l’oralitat i de la pròpia expressió oral formal.-Augmentar l’autoconfiança i la tranquil·litat en dirigir-se a un auditori.-Millorar en l’ús del llenguatge no verbal com a suport de la comunicació verbal.-Conèixer les tècniques d’elaboració del pla d’una presentació oral.-Aplicar les eines i els recursos adequats per a la captació i per al manteniment del interès de l’auditori.-Persuadir, convèncer, motivar l’auditori perquè actuï en la direcció que es demana, és a dir, moure a l’acció (emocionar) amb els recursos verbals i no verbals propis.

    Canal
    Presencial + en línia
    Durada
    20,0 h