Disseny d'infografies 3.0: millora les teves comunicacions corporatives

Recurs
Disseny d'infografies 3.0: millora les teves comunicacions corporatives

Els 4 mòduls del recurs, d'entre 1:30 i 3 h, fan un recorregut des de la conceptualització i ús d'aquest tipus de document, fins a saber les claus per a la seva adequada redacció, disseny i publicació. Els continguts teòrics de cada mòdul, que es presenten en formats variats, conclouen en petits exercicis que ajuden a consolidar els aprenentatges més bàsics.

Tipus de recurs:
Manual
Format:
Material en línia
Agrupació:
Comunicació corporativa
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció:

Destinataris

Veure'ls tots

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Més d'una àrea Cap oficina Influència i persuasió
Comandament executiu Més d'una àrea Cap servei Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Director bibliobús Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Subdirector bibliotecari Influència i persuasió
Comandament operatiu Educació, esports i joventut Director CRTTT Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap secció Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap subsecció Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap unitat Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Supervisor Influència i persuasió
Tècnic especialista Acció climàtica Tècnic control ambiental local Influència i persuasió
Tècnic especialista Acció climàtica Tècnic gestió educació i difusió ambiental Influència i persuasió
Tècnic especialista Acció climàtica Tècnic laboratori químic/microbiològic Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Bibliotecari serveis Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Bibliotecari xarxa Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Tècnic documentació Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Tècnic gestió cultura Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Tècnic gestió museus - lletres Influència i persuasió
Tècnic especialista Desenvolupament econòmic, turisme i comerç Tècnic comerç Influència i persuasió
Tècnic especialista Desenvolupament econòmic, turisme i comerç Tècnic gestió programes promoció econòmica i ocupació Influència i persuasió
Tècnic especialista Desenvolupament econòmic, turisme i comerç Tècnic gestió turística Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Professor ensenyament infantil i primària Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Professor ensenyament universitari i secundari Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Tècnic educació Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Tècnic esports Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Tècnic joventut Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Educador Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Fisioterapeuta Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Infermer Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Metge medicina general Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Psicòleg clínic psiquiatria Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Psicòleg clínic toxicomanies Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic consum Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic dietista Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic farmàcia Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic gestió atenció a usuari i imatge Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic gestió polítiques socials Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic salut pública Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Terapeuta ocupacional Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Treballador social Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer agrícola Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer camins/canals/ports Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer forestal Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer obres públiques Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer territori Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic arqueologia Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic arquitectura Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic especialista en dret urbanístic i del medi Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic geografia Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic gestió medi natural Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic gestió ús públic espais naturals Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic història Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic sistemes informació territorial Influència i persuasió
Tècnic especialista Innovació, governs locals i cohesió territorial Tècnic informàtica Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Director programa Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Enginyer industrial Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Professor ensenyament no formal Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Responsable Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic anàlisi organitzacional Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic assessor Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic especialista en dret funció publica/relacions laborals Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic especialista en dret local Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió polítiques publiques Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió recursos humans Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic organització/processos Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic selecció/desenvolupament Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Lletrat assessor Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Lletrat coordinador Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Redactor Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Secretari delegat Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic arxivística Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic cooperació local Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic correcció lingüística Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió comunicació Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió participació ciutadana Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió programes europeus i solidaritat Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió publicacions Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió sistemes i fons documentals Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic multimèdia Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic producció editorial Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic relacions públiques Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Delegat protecció de dades Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Interventor delegat Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic especialista en dret fiscal Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic gestió contractació Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic gestió patrimoni Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic prevenció riscos laborals Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic serveis econòmics Influència i persuasió

Recursos relacionats

  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2050.jpg

    Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual té com a principal objectiu aprendre a fer infografies i visualitzacions per tal de millorar la presentació, comunicació i difusió de la informació i mostrar les dades de manera ordenada, creativa i molt visual.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2326.jpg

    Recurs

    La claredat, la concisió i la coherència són la clau perquè els nostres textos s'entenguin. En 2' et donem algunes idees de com aconseguir aquestes característiques.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2329.jpg

    Recurs

    Per fer un bon ús del twitter, cal saber redactar un bon tuit . Només així, la nostra notícia quedarà clara i circularà ràpidament entre els possibles interessats.
    Per aconseguir-ho, cal tenir en compte algunes premisses. En 2' et mostrem com fer-ho.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2234.jpg

    Recurs

    Manuel Campo Vidal, comunicador amb llarga experiència i també docent i autor llibres i articles, planteja en 60 minuts els aspectes essencials perquè la comunicació amb els equips sigui efectiva. Ho fa, a més, aprofundint en els elements més rellevants en la situació de teletreball en què la Còvid ens ha immers. La necessitat d'escolta de l'altra, la rellevància de la veu, els ulls i les mans són alguns dels temes abordats de forma clara i resolent.
    Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Converses Directives
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2325.jpg

    Recurs

    Per fer més clara la redacció disposem de llistats i vinyetes. El recurs pretén mostrar com fer-ne un bon ús, i ho fa en una videopíndola de 2'.

    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2290.jpg

    Recurs

    Aquest recurs t'ofereix una bona introducció al disseny gràfic digital, des dels elements bàsics a tenir en compte, els recursos web, el tractament i retoc d'imatges i del color, les imatges vectorials i la maquetació de continguts.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2356.jpg

    Recurs

    La neurocomunicació consisteix en l’aplicació de la neurociència en el coneixement dels processos de comunicació humana. Aquesta ens permet millorar les nostres comunicacions socials i incrementar la nostra probabilitat de persuadir i impactar amb el nostre interlocutor.
    El neuromàrqueting consisteix en la utilització de tècniques que pertanyen a la neurociència per intentar analitzar el comportament dels consumidors i conèixer i comprendre els nivells d’atenció que mostren a diferents estímuls, intentant explicar-ho des de la base de la seva activitat neuronal.

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2803.jpg

    Recurs

    Conferència que tracta sobre la importància del llenguatge a l'administració pública. Ens comuniquem de forma clara? Crear confiança i empatia amb la ciutadania depèn, en molts casos, de la comunicació.
    Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2023

    Converses Directives
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo