Comunicar en temps de crisi
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap oficina | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap servei | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Cultura | Director bibliobús | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Cultura | Director biblioteca | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Cultura | Subdirector bibliotecari | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Educació, esports i joventut | Director CRTTT | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap secció | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap subsecció | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap unitat | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Supervisor | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Cap gabinet | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador àrea | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador general | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador matèria | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Director gabinet | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Director serveis | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Gerent serveis | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Subdirector | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Presidència | Secretari | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Interventor | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Tresorer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Director programa | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Responsable | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic assessor | Influència i persuasió |
Recursos relacionats
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2803.jpg
RecursConferència que tracta sobre la importància del llenguatge a l'administració pública. Ens comuniquem de forma clara? Crear confiança i empatia amb la ciutadania depèn, en molts casos, de la comunicació.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2023Converses DirectivesTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2140.jpg
RecursL'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2207.jpg
RecursLa Direcció de Serveis de Formació, en col·laboració amb la Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius, ha adquirit llicències ‘business’ de la plataforma Zoom amb l’objectiu de donar cobertura a totes aquelles accions formatives que es vulguin impartir mitjançant aquest sistema.
En aquesta guia s’ha recollit les principals funcionalitats que permet la plataforma i les principals instruccions d’ús des de quatres perspectives: l’usuari, el docent, l’amfitrió i l’administrador.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2327.jpg
RecursEn 2' et donem alguns trucs per poder captar l'atenció dels teus oients en una presentació oral.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2474.jpg
RecursLa comunicació virtual forma part de les nostres jornades de treball: reunions, grups de treball, docència. A les habilitats de comunicació ara cal afegir les que ens fan bons comunicadors malgrat o aprofitant la pantalla.
En aquest document de Síntesi hi trobes algunes de les claus per aconseguir-ho.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022
Trucs del teletreballSíntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2097.jpg
RecursEn aquest manual, totalment pràctic, s'explica la metodologia idònia per gestionar les expressions i tècniques comunicatives més útils per persuadir, influenciar i convèncer els nostres interlocutors.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2483.jpg
RecursLa Programació Neurolingüística, coneguda com PNL, és un conjunt d’eines, exercicis i recursos destinats a entendre les nostres arrels, què és el nostre món intern. Les nostres experiències de vida creen inconscientment les ulleres amb les que veiem les persones, el món i a nosaltres mateixos.
La PNL estudia com les persones filtrem la informació que percebem, li donem un significat intern i, en funció d’aquest, experimentem l’emoció que incita a un comportament o un altre. Si vols saber més sobre què és la PNL, per a què serveix i com la pots aplicar, llegeix aquest recurs.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2124.jpg
RecursEn aquest manual trobaràs tècniques interessants, conceptes inspiradors, útils propostes de pràctiques i alguns elements més que constitueixen el bloc bàsic d’eines provinents de la PNL per acompanyar-te en el teu dia a dia professional.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia