Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2737.jpg
RecursLa reforma de la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat ha provocat canvis importants en l'exercici de la capacitat jurídica d’aquestes persones. Quin és l’objectiu de la reforma?
En parlem amb l’advocada Júlia Brils.Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2742.jpg
RecursLa reforma de la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat té la intenció de promoure i fomentar les mesures voluntàries. És a dir, el respecte a la voluntat de la persona. Ara parlarem de quines són aquestes mesures, com es poden tramitar, i en posarem alguns exemples, amb l’advocada Anna Rovira Cairó.
Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2743.jpg
RecursLa reforma legislativa, civil i processal en matèria de discapacitat aboleix el concepte de tutela per a persones majors d’edat. Tot i això, en alguns casos, cal acudir al jutjat per demanar mesures de suport. En quins casos concretament? En parlem amb l'advocada Anna Rovira Cairó.
Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2744.jpg
RecursHi ha ocasions en que una persona treballadora social ha d’intervenir per sol.licitar mesures de suport per a la persona amb discapacitat. En aquests casos, cal que s’adrecin a la fiscalia. Expliquem com i per què amb l’advocada Jordina Garriga Brosa.
Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Conèixer l’abast de la bioenginyeria del paisatge com a disciplina tecnicocientífica en la qual les plantes vives s'utilitzen com a elements de construcció, juntament o no, amb elements inerts (pedra, fusta, metall...) en actuacions de recuperació de l'entorn.
- Preparar als treballadors especialitzats en aquest tipus d’obres.CanalPresencialDurada15,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Conèixer l’abast de la bioenginyeria del paisatge com a disciplina tecnicocientífica en la qual les plantes vives s'utilitzen com a elements de construcció, juntament o no, amb elements inerts (pedra, fusta, metall...) en actuacions de recuperació de l'entorn.
• Preparar als treballadors especialitzats en aquest tipus d’obres.CanalPresencialDurada15,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Adquirir els coneixements teòrics i pràctics per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció: dirigir i comandar les actuacions necessàries en cas d’emergència.
•Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
•Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
•Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
•Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.
•Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.CanalPresencialDurada3,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.
•Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
•Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
•Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.•Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.
•Establir unes pautes d’actuació per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.CanalPresencialDurada3,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Objectius generals:
Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.Objectius específics:
Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
Conèixer les funcions específiques dins dels documents d’autoprotecció.
Conèixer els procediments de comunicació interna i externa.
Conèixer els mitjans materials de detecció d’emergències.
Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.CanalPresencialDurada2,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
•Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
•Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
•Proporcionar instruccions d’emergència.
•Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.
•Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència.CanalVideoformacióDurada2,5 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Conèixer algunes tècniques bàsiques d'Interpretació del Patrimoni (IP) relacionades amb la comunicació web i les xarxes socials.
. Aplicar pautes relacionades amb la comunicació accessible en la comunicació escrita, per facilitar la transmissió del missatge a una diversitat de públic.
. Analitzar els mitjans no personals de comunicació (publicacions, panels, web i xarxes socials) i de difusió dels ENP per determinar les fortaleses i amenaces, identificant accions concretes de millora i de bones pràctiques.CanalVideoformació + en líniaDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Aprofundir en els fonaments teòrics, treballats en el nivell 1 i a la pràctica professional, relacionats amb el patrimoni natural i cultural per a la gestió dels llocs amb interès patrimonial gestionats per la Diputació de Barcelona.
- Desenvolupar habilitats per una comunicació patrimonial accessible.
- Aprendre a dissenyar textos i materials interpretats.CanalPresencialDurada20,0 h