Cerca lliure

S'han trobat 19 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2144.jpg

    Recurs

    El recurs està format per tres mòduls que aporten mirades i eines diferents sobre alguns aspectes clau, ara mateix, en les aules amb adolescents i joves.
    El primer mòdul situa la importància de dos elements cabdals en el procés d’ensenyament i aprenentatge: la motivació i l’autoestima, i reflexiona sobre el paper de lideratge del formador en la consecució d'aquests dos elements entre els seus alumnes.
    El segon mòdul gira al voltant de com les eines digitals ens ajuden a gestionar, interactuar, accedir a la informació i comunicar i com, per tant, donen suport als processos d’ensenyament i aprenentatge.
    El tercer mòdul ens apropa a com el consum de substàncies, que està considerat com una de les conductes de risc més freqüents durant l’adolescència, afecten el cervell i produeixen alteracions conductuals i cognitives. En finalitzar el mòdul s'ofereixen una sèrie d'eines i recursos per poder abordar aquesta problemàtica.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2152.jpg

    Recurs

    Aquest Mirades presenta la ponència impartida per Fernando Hernández. Es tracta d’una invitació a viatjar per algunes de les possibilitats, els desafiaments i les tensions que es fan presents en les relacions entre les arts i l'educació. I com que es tracta d'un viatge, el ponent apunta, amb un pensament de Marina Garcés, el territori que exploraràs: «Ens preparem per iniciar el viatge per la incertesa preparats per relacionar-nos amb el no-saber, per trepitjar i desplaçar els límits»

    La col·lecció Mirades d’Educació recull, en format audiovisual, les ponències, xerrades, debats i accions formatives que tenen lloc en el decurs de diferents activitats i trobades de la Gerència de Serveis d’Educació.

    Mirades d’Educació
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2135.jpg

    Recurs

    Aquest recurs d’autoaprenentatge té com a objectiu aproximar la base teòrica, les eines i les estratègies als orientadors i professionals municipals que s’inicien en les tasques d’acompanyament i suport als joves durant els períodes de tria de la continuïtat formativa.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2358.jpg

    Recurs

    Aquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més adequat possible. Assenyala, per una banda, el desenvolupament de les emocions i les famílies i els estils educatius parentals. Per l’altre, descriu la relació famílies-escola fent propostes sobre com comunicar-se i fomentar la participació.
    La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 5 d’aquesta col·lecció.

    Destil·lats d’Educació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    En aquest microcurs s'obtindran consells i informació útil per conèixer els riscos i millorar la seguretat en l'àmbit laboral i personal, així com els aspectes que els empleats de la Diputació de Barcelona han de tenir en compte.

    -Ser conscient de la necessitat de protegir-se i prendre mesures per millorar la seguretat a Internet.
    -Conèixer les mesures de ciberseguretat en les pràctiques personals i laborals més habituals.
    -Aplicar mesures de seguretat bàsiques al lloc de treball vetllant per la protecció de dades i regulant els accessos a la informació.
    -Conèixer les amenaces més habituals en matèria de ciberseguretat.
    -Saber com actuar davant les amenaces o incidències de seguretat.

    Microcursos
    Canal
    En línia
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Sensibilitzar a les persones participants vers la importància de garantir la seguretat al voltant d’internet.
    - Donar a conèixer els principals riscos i l’impacte i les conseqüències tant per la mateixa persona com per l’organització.

    Canal
    En línia
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Donar instruments per traslladar l'estratègia a la gestióFacilitar eines per a la gestió del canvi

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Tenir una visió global i comprendre la funció dels diferents elements del sistema.
    . Conèixer les funcionalitats disponibles pels centres gestors i saber-les utilitzar.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    1.Conèixer les funcions d’un Referent de protecció de dades a la Diputació de Barcelona.
    2.Saber identificar els tractaments de dades personals que es duen a terme en el seu àmbit d’activitat.
    3.Dominar els conceptes necessaris de protecció de dades per poder resoldre els casos més freqüents plantejats en el seu àmbit.
    4.Comprendre les obligacions de la Diputació envers els tractaments de dades propis i els realitzats per compte dels Ens locals.
    5.Saber elaborar clàusules informatives per a la recollida de dades.
    6.Conèixer els procediments corporatius d’exercici de drets.
    7.Detectar situacions de risc per als tractaments de dades del seu àmbit.
    8.Saber identificar violacions de seguretat i com actuar.

    Canal
    Presencial
    Durada
    5,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Oferir eines per a repensar el disseny de serveis públics. Provar eines per comprendre què necessiten, esperen i volen els ciutadans o usuaris d'un servei.

    Canal
    Presencial
    Durada
    16,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua. Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments . Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació. Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua. Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments. Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació. Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    20,0 h