Cerca lliure

S'han trobat 13 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2737.jpg

    Recurs

    La reforma de la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat ha provocat canvis importants en l'exercici de la capacitat jurídica d’aquestes persones. Quin és l’objectiu de la reforma?
    En parlem amb l’advocada Júlia Brils.

    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2742.jpg

    Recurs

    La reforma de la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat té la intenció de promoure i fomentar les mesures voluntàries. És a dir, el respecte a la voluntat de la persona. Ara parlarem de quines són aquestes mesures, com es poden tramitar, i en posarem alguns exemples, amb l’advocada Anna Rovira Cairó.

    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2743.jpg

    Recurs

    La reforma legislativa, civil i processal en matèria de discapacitat aboleix el concepte de tutela per a persones majors d’edat. Tot i això, en alguns casos, cal acudir al jutjat per demanar mesures de suport. En quins casos concretament? En parlem amb l'advocada Anna Rovira Cairó.

    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2744.jpg

    Recurs

    Hi ha ocasions en que una persona treballadora social ha d’intervenir per sol.licitar mesures de suport per a la persona amb discapacitat. En aquests casos, cal que s’adrecin a la fiscalia. Expliquem com i per què amb l’advocada Jordina Garriga Brosa.

    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    -Obtenir una visió unitària i global de la contractació del sector públic.
    -Conèixer les novetats introduïdes per la Llei 9/2017, de 8 de novembre.
    -Entendre la concepció de la contractació pública com a estratègica.
    -Aprofundir en els aspectes més rellevants de la contractació.
    -Aplicar els coneixements a la realitat professional.

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    -Obtenir una visió unitària i global de la contractació del sector públic.
    -Conèixer les novetats introduïdes per la Llei 9/2017, de 8 de novembre.
    -Entendre la concepció de la contractació pública com a estratègica.
    -Aprofundir en els aspectes més rellevants de la contractació.
    -Aplicar els coneixements a la realitat professional.

    Canal
    Presencial
    Durada
    35,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Donar instruments per traslladar l'estratègia a la gestióFacilitar eines per a la gestió del canvi

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Oferir eines per a repensar el disseny de serveis públics. Provar eines per comprendre què necessiten, esperen i volen els ciutadans o usuaris d'un servei.

    Canal
    Presencial
    Durada
    16,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua. Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments . Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació. Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua. Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments. Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació. Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    -Obtenir una visió global de la contractació del sector públic.
    -Conèixer les novetats introduïdes per la Llei 9/2017, de 8 de novembre.
    -Aprofundir en la concepció de la contractació pública com a estratègica.
    -Entendre la importància de la planificació de la contractació.
    -Conèixer com reconduir la contractació menor.
    -Aplicar els coneixements a la realitat professional.

    Canal
    Presencial
    Durada
    5,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    -Obtenir una visió bàsica de la contractació del sector públic.
    -Conèixer les novetats introduïdes per la Llei 9/2017, de 8 de novembre, que tenen relació amb el contingut del curs.
    -Entendre la importància de la redacció correcta de la documentació: coherència, cohesió i adequació textuals.
    -Saber aplicar els criteris generals i estilístics del llenguatge administratiu i utilitzar amb precisió la terminologia jurídica.
    -Aprendre a estructurar, justificar, raonar i argumentar la documentació contractual des del punt de vista lingüístic i jurídic.
    -Aplicar els coneixements a la realitat professional.

    Canal
    Presencial
    Durada
    12,0 h