Cerca lliure

S'han trobat 11 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2214.jpg

    Recurs

    La capacitat de motivar i convèncer a través del discurs és una eina molt útil en un món que funciona cada vegada més des de la participació i la col·laboració. En aquest document trobaràs alguns consells i recursos per millorar les teves habilitats persuasives.

    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2352.jpg

    Recurs

    Què té a veure la responsabilitat amb sentir-nos protagonistes, i no víctimes, de la nostra vida?
    És des d'ella des d'on es pot iniciar aquest camí que té molts beneficis tant en el terreny professional com en el personal i que permet guanyar confiança i credibilitat. No obstant, no és un procés ràpid ja que el canvi necessita d'una introspecció que porta el seu temps i el seu esforç.
    El recurs ens acompanya a fer-lo.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2351.jpg

    Recurs

    La incertesa és un estat normal i adaptatiu a certes situacions imprevistes i la seva presència ens ajuda a posar-nos en acció per sortir d’aquestes situacions. Això no obstant, la incertesa ancorada a la por pot convertir-se en un element de bloqueig.
    Vivim temps turbulents i exigents marcats per profunds processos de canvi. Per això, és fonamental aprendre a comprendre i gestionar la incertesa i així adaptar-nos als temps actuals.
    El recurs ens ofereix reflexions i eines per poder avançar des de la incertesa entenent, acceptant i treballant aquells factors que poden frenar la necessitat d'adaptació al canvi.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2207.jpg

    Recurs

    La Direcció de Serveis de Formació, en col·laboració amb la Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius, ha adquirit llicències ‘business’ de la plataforma Zoom amb l’objectiu de donar cobertura a totes aquelles accions formatives que es vulguin impartir mitjançant aquest sistema.
    En aquesta guia s’ha recollit les principals funcionalitats que permet la plataforma i les principals instruccions d’ús des de quatres perspectives: l’usuari, el docent, l’amfitrió i l’administrador.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2350.jpg

    Recurs

    La creativitat es pot desenvolupar, activar encara que l'hàgim tingut adormida durant molt de temps. Som creatius per naturalesa, encara que de vegades ens costi expressar-ho.
    Aquest recurs ens facilita, de forma clara i senzilla, les condicions necessàries per activar aquesta habilitat.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2349.jpg

    Recurs

    Vivim immersos en l’anomenada revolució digital: un nou paradigma digital que s’està obrint camí en tots els àmbits de les nostres vides i on el canvi és constant: l'accés i gestió de quantitats ingents d’informació i fonts, la proliferació de les comunicacions, els nous espais de participació, les noves maneres de treballar i els nous models de negoci... Tot plegat requereix que siguem pensadors crítics per, en definitiva, ser amos del nostre pensament i actuar en conseqüència.
    Per això, aquest recurs es centra en definir què és el pensament crític i en detallar les 3 capacitats essencials que exigeix posar-lo en joc, així com els seus components associats: la nostra capacitat d’aprendre, l’autoconeixement i la comunicació eficaç.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2097.jpg

    Recurs

    En aquest manual, totalment pràctic, s'explica la metodologia idònia per gestionar les expressions i tècniques comunicatives més útils per persuadir, influenciar i convèncer els nostres interlocutors.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2139.jpg

    Recurs

    Cada dia és més necessari parlar en públic, presentar-se, presentar projectes, argumentar opinions… Les persones formem part de grups i d’organismes on volem que la nostra opinió compti.

    Tenir un estil comunicatiu eficaç és un objectiu que no es garanteix només amb una bona preparació tècnica: també cal un bon nivell d’autoconeixement i de reflexió sobre la pròpia pràctica i la comunicació eficaç.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2206.jpg

    Recurs

    Existeixen moltes eines que faciliten que puguem fer reunions, xerrades, formacions, grups de treball, ... sense estar presencialment junts. L' eina de videoconferència que seleccionem jugarà un paper important en l'èxit de la trobada.
    Aquest recull és una selecció d'algunes de les plataformes que ofereixen aquesta possibilitat. Es comenta, en cada cas, els aspectes tècnics i les prestacions més rellevants per potenciar una lectura més rica.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
    Trucs del teletreball

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2124.jpg

    Recurs

    En aquest manual trobaràs tècniques interessants, conceptes inspiradors, útils propostes de pràctiques i alguns elements més que constitueixen el bloc bàsic d’eines provinents de la PNL per acompanyar-te en el teu dia a dia professional.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2140.jpg

    Recurs

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia