Cerca lliure

S'han trobat 9 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1879.jpg

    Recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2352.jpg

    Recurs

    Què té a veure la responsabilitat amb sentir-nos protagonistes, i no víctimes, de la nostra vida?
    És des d'ella des d'on es pot iniciar aquest camí que té molts beneficis tant en el terreny professional com en el personal i que permet guanyar confiança i credibilitat. No obstant, no és un procés ràpid ja que el canvi necessita d'una introspecció que porta el seu temps i el seu esforç.
    El recurs ens acompanya a fer-lo.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2351.jpg

    Recurs

    La incertesa és un estat normal i adaptatiu a certes situacions imprevistes i la seva presència ens ajuda a posar-nos en acció per sortir d’aquestes situacions. Això no obstant, la incertesa ancorada a la por pot convertir-se en un element de bloqueig.
    Vivim temps turbulents i exigents marcats per profunds processos de canvi. Per això, és fonamental aprendre a comprendre i gestionar la incertesa i així adaptar-nos als temps actuals.
    El recurs ens ofereix reflexions i eines per poder avançar des de la incertesa entenent, acceptant i treballant aquells factors que poden frenar la necessitat d'adaptació al canvi.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1974.jpg

    Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de facilitar una atenció de qualitat als usuaris i a les usuàries.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2096.jpg

    Recurs

    La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements necessaris sobre la imatge corporativa, ja que aquesta té una relació directa amb la qualitat en l'atenció i del servei. Un servei de qualitat és sinònim d'imatge positiva

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1995.jpg

    Recurs

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, entre d'altres aspecte destacables.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2350.jpg

    Recurs

    La creativitat es pot desenvolupar, activar encara que l'hàgim tingut adormida durant molt de temps. Som creatius per naturalesa, encara que de vegades ens costi expressar-ho.
    Aquest recurs ens facilita, de forma clara i senzilla, les condicions necessàries per activar aquesta habilitat.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2349.jpg

    Recurs

    Vivim immersos en l’anomenada revolució digital: un nou paradigma digital que s’està obrint camí en tots els àmbits de les nostres vides i on el canvi és constant: l'accés i gestió de quantitats ingents d’informació i fonts, la proliferació de les comunicacions, els nous espais de participació, les noves maneres de treballar i els nous models de negoci... Tot plegat requereix que siguem pensadors crítics per, en definitiva, ser amos del nostre pensament i actuar en conseqüència.
    Per això, aquest recurs es centra en definir què és el pensament crític i en detallar les 3 capacitats essencials que exigeix posar-lo en joc, així com els seus components associats: la nostra capacitat d’aprendre, l’autoconeixement i la comunicació eficaç.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2140.jpg

    Recurs

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia