Cerca lliure

S'han trobat 7 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1884.jpg

    Recurs

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2731.jpg

    Recurs

    Instància de diàleg i reflexió per tal de crear aliances polítiques entre governs locals iberoamericans progressistes liderats per dones. L’objectiu és reforçar el lideratge feminista per tal d’avançar cap a la construcció de polítiques locals des d’un enfocament feminista.

    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2363.jpg

    Recurs

    El Cicle de Converses Directives, dirigit especialment als directius públics i comandaments de la Diputació de Barcelona i dels governs locals recull oes aportacions que professionals de reconegut prestigi en l’àmbit directiu professional i comunicatiu il·lustren temes molt significatius pel que fa a la innovació, el talent, la motivació, la tecnologia, la comunicació, l’ètica i la intel·ligència artificial, entre d’altres.
    Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Converses Directives
    Tipus de recurs
    Recopilació
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2416.jpg

    Recurs

    En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2733.jpg

    Recurs

    Estudi que recull els principals debats, reflexions i recomanacions que es van produir durant la VII Conferència de l’Observatori de la Cooperación Descentralizada celebrada a Montevideo el desembre de 2019.

    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2732.jpg

    Recurs

    Mecanismes i recursos narratius i visuals que faciliten la construcció de campanyes per a la justícia global que contribueixen a formar una ciutadania més critica i compromesa amb la transformació social.

    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2475.jpg

    Recurs

    L’administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
    brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes de discriminació que es produeixen. En aquest document trobarem les bases per reflexionar sobre la diversitat en les nostres societats, reconèixer la manera en què ens relacionem amb desigualtats estructurals i algunes eines que permetin aplicar estratègies antidiscriminatòries en l’atenció al públic.

    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF