Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1884.jpg
RecursUn dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2416.jpg
RecursEn l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2336.jpg
RecursEl treball col·laboratiu requereix d'una sèrie d'habilitats que cal conèixer i entrenar. Lluny de ser una mera aplicació d'una sèrie d'eines digitals, cal desenvolupar una sèrie de competències personals i afavorir una estructura de l'organització que el permetin. Entendre alguns conceptes i aprendre algunes tècniques poden ajudar-nos a fer un treball col·laboratiu real, i deixi de ser un eslògan o una declaració de bones intencions.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2198.jpg
RecursLa gestió del temps és clau per obtenir resultats eficients i eficaços en els objectius i tasques que ens plantegem. L'observació del nostre entorn, de les nostres rutines, de les nostres maneres de fer és clau per millorar. A partir d'aquí, aplicar diverses tècniques de controlens ajudarà a obtenir uns resultats més satisfactoris a nivell personal i organitzacional.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2484.jpg
RecursAquest document ens farà una introducció a les metodologies Agile, ens ajudarà a entendrecom van néixer i a quina necessitat volien donar resposta. I ens mostrarà que apropar-nosa aquestes metodologies des de l’administració pública també és possible. No estarem lliures de superar algunes dificultats, però ni més ni menys que la d’altres tipus d’organització, ja que
del que estem parlant és de generar un canvi cultural, d’introduir una nova forma de veure i interpretar el món que ens envoltaCol·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2023
Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2200.jpg
RecursL'entorn de treball digitalitzat facilita l'organització dels materials a desar però cal tenir uns criteris previs. D'altra manera, pot ser dificil localitzar documents que fa temps que no consultem, documentació compartida, etc. L’objectiu d’aquest material és oferir els criteris i instruments necessaris per fer-nos capaços d'organitzar de manera eficient els continguts digitals propis (
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2412.jpg
RecursEl pas al model híbrid de treball ha estat un fet per a moltes administracions públiques després de l'experiència de teletreball durant la pandèmia. Aquest canvi ha d'aportar una sèrie de canvis individuals i grupals perquè la qualitat de la feina i el seu impacte en cadascun dels treballadors sigui positiu.
El recurs orienta sobre quins aspectes cal canviar i en quines qüestions cal parar una atenció especial.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022
Trucs del teletreballSíntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2233.jpg
RecursSi al final de la nostra jornada laboral tenim sentiments de frustració, angoixa, estrès o penediment, voldrà dir que no hem fet allò que havíem de fer o volíem fer. Aquest material t'ajudarà a aprendre a gestionar millor el temps, prioritzant les tasques a fer per assolir el màxim possible de resultats en el temps disponible.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2201.jpg
RecursLa planificació i l'organitació del treball són elements claus per a fer un ús eficient i eficaç del nostre temps. Existeixen diverses eines i tècniques que ens ajuden en aquestes qüestions. L'autora ens introduiex en aquest món i ens presenta més a fons dueseines que poden ser-nos d'utilitat: la matriu d'Eisenhower i l'agenda.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2475.jpg
RecursL’administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes de discriminació que es produeixen. En aquest document trobarem les bases per reflexionar sobre la diversitat en les nostres societats, reconèixer la manera en què ens relacionem amb desigualtats estructurals i algunes eines que permetin aplicar estratègies antidiscriminatòries en l’atenció al públic.Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022
Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF