Cerca lliure

S'han trobat 12 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2268.jpg

    Recurs

    L'Outlook és més que un programa per enviar i rebre correus electrònics. En aquest recurs d'una hora aprendràs trucs i dreceres que mai havies imaginat.
    Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.

    1 hora 1 habilitat
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1925.jpg

    Recurs

    En aquest material es treballaran els formularis (creats amb assistent i els diferents tipus d'autoformularis) i les macros (accions més emprades).

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1926.jpg

    Recurs

    El material t'ajudarà a, mitjançant les taules, i sobretot les consultes, a generar informes (llistats de dades específiques de la base de dades) per fer impressions posteriorment.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1952.jpg

    Recurs

    El material et donarà les pautes per saber utilitzar, en una base de dades, les taules i conèixer la seva estructura (camps i registres).

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1965.jpg

    Recurs

    Com crear consultes i com establir criteris als diferents camps continguts a les consultes.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1999.jpg

    Recurs

    Al material es treballen les accions bàsiques d’un gestor de correu electrònic (Outlook). Et mostrarà com enviar missatges i rebre’ls amb eficàcia, com enviar adjunts, definir les configuracions mínimes del correu (signatures, tipologia de lletra, etc. ), entre d'altres temes.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1991.jpg

    Recurs

    El material t'ensenyarà com treballar amb les llistes de contactes i com organitzar el calendari i l'agenda. Enviar emails de manera ràpida a un conjunt de contactes emmagatzemats i fer convocatòries de reunions mitjançant el calendari.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2283.jpg

    Recurs

    Negociar és el procés per arribar a un acord satisfactori entre dues parts enfrontades que volen acostar posicions i estan disposades a concedir alguna cosa.
    En certa manera és com un joc, ja que aquest procés sempre és competitiu. Quan juguem volem guanyar i, encara que en les negociacions no sempre es guanya, en una d'eficaç es busca que les dues parts sentin que han guanyat.
    No t'oblidis que negociem cada dia en totes les àrees d'acció de la nostra vida.
    A continuació et proposem una sèrie de continguts i preguntes que et donaran pautes i consells per aconseguir una negociació eficaç.

    Microcursos
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2033.jpg

    Recurs

    Aquesta píndola, a banda de repassar com compartir, publicar o enviar el calendari et permetrà conèixer el procés per compartir contactes i tasques.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2039.jpg

    Recurs

    Es mostren diferents procediments d’organització que facilitaran la tasca diària. Algunes de les eines que es treballen són la de l’organitzador, la de classificació d’elements de correu, la de gestió de marques de seguiment, entre d'altres.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2060.jpg

    Recurs

    Aprendrem a definir una base de dades a partir de la relació entre diferents taules i veure la importància de què aquestes taules continguin informació relacionada per donar coherència a la base de dades.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2072.jpg

    Recurs

    Aquí treballaràs les tasques, les notes i el diari, com elements per a gestionar treballs pendents per realitzar, recordatoris i registre d’accions.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia