Cerca lliure

S'han trobat 38 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2235.jpg

    Recurs

    Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2230.jpg

    Recurs

    Com reps una crítica? En 2' el vídeo et dona pistes per aprofitar-les i fer un creixement professional i personal.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2211.jpg

    Recurs

    El manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la confiança i la credibilitat.
    La comunicació “intra” i interpersonal ha de fonamentar-se en aquest concepte. Cal construir recursos que generin una capacitat dialògica centrada en les necessitats pròpies però també en les dels nostres interlocutors, arribant a assolir l'entesa. el diàleg assertiu i la gestió emocional adequada, ajudaran a l'aprenentatge de la nostra comunicació empàtica, configurant-la de manera sòlida i en permanent creixement.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2217.jpg

    Recurs

    La comunicació és un element clau en el procés de socialització de les persones, alhora que un procés complicat i ple de dificultats de diversa índole. És habitual, doncs, que sorgeixin conflictes i malentesos en les nostres relacions.
    Amb les eines que ens ofereix la Comunicació No Violenta es preten aprendre a comunicar-nos de manera efectiva i afectiva i tractar de resoldre tot tipus de conflicte sense violència ni coacció.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2800.jpg

    Recurs

    En pocs anys hem estat testimonis d'un gran desenvolupament de les TIC, de la irrupció de les xarxes socials i del creixement de gegants tecnològics, que han canviat el panorama tecnològic i de les comunicacions mundials i que han acabat per deixar obsoleta la Llei orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).
    Aquesta realitat nova ha generat la necessitat urgent de pensar i redactar un nou reglament a nivell europeu que reguli la manera com protegim les dades personals: el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016 (RGPD, Reglament general de protecció de dades). Aquest ha propiciat, a l'Estat espanyol, l'actualització a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD), que desenvolupa aquells aspectes que el Reglament deixa oberts per a cada país.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2228.jpg

    Recurs

    La Comunicació No Violenta (CNV) és una tècnica que busca generar espais de qualitat perquè dues persones expressin les seves necessitats de forma honesta i constructiva. Ens ho explica la Carme Pujol en aquest vídeo.
    Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Aprenent amb els experts
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RFTeams.jpg

    Recurs

    Aquesta videopíndola et permetrà conèixer com activar/desactivar l'àudio i el vídeo durant una reunió de Teams. Col·lecció "Videopíndoles de Microsoft 365"

    Videopíndoles de Microsoft 365
    Tipus de recurs
    Tutorial
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RFTeams.jpg

    Recurs

    Aquesta videopíndola et permetrà conèixer com activar els subtítols en directe durant una reunió de Teams. Col·lecció "Videopíndoles de Microsoft 365"

    Videopíndoles de Microsoft 365
    Tipus de recurs
    Tutorial
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RFTeams.jpg

    Recurs

    Aquesta videopíndola et permetrà conèixer com afegir un contacte als preferits de Teams. Col·lecció "Videopíndoles de Microsoft 365"

    Videopíndoles de Microsoft 365
    Tipus de recurs
    Tutorial
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RFTeams.jpg

    Recurs

    Aquesta videopíndola et permetrà conèixer com ancorar un contacte a l'històric de xat de Teams. Col·lecció "Videopíndoles de Microsoft 365"

    Videopíndoles de Microsoft 365
    Tipus de recurs
    Tutorial
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RFTeams.jpg

    Recurs

    Aquesta videopíndola et permetrà conèixer com canviar el zoom de Teams. Col·lecció "Videopíndoles de Microsoft 365"

    Videopíndoles de Microsoft 365
    Tipus de recurs
    Tutorial
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RFTeams.jpg

    Recurs

    Aquesta videopíndola et permetrà conèixer com canviar el fons de la càmera durant una reunió de Teams. Col·lecció "Videopíndoles de Microsoft 365"

    Videopíndoles de Microsoft 365
    Tipus de recurs
    Tutorial
    Format
    Vídeo