Eines de lideratge: coaching per als equips de les biblioteques. Intervisió (metodologia)
Programa, avaluació i acreditació
• Relació d'ajuda i suport a les persones
• La importància del temps
• Confidencialitat
• Voluntarietat
• Les 7 passes
• Límits de l'eina
• La importància del temps
• Confidencialitat
• Voluntarietat
• Les 7 passes
• Límits de l'eina
Conèixer i aplicar la metodologia d'intervisió, especialment orientada a resoldre de forma senzilla i en grup situacions diverses, incorporant diferents enfocaments per analitzar-les i comprendre-les i proposar-hi possibles solucions.
Així, aquesta acció està centrada en l'aprenentatge d'una eina per al coaching de grups. El seu propòsit és facilitar recursos per tractar situacions diverses des d'una altra mirada. És útil per desfer bloquejos, analitzar problemes, resoldre conflictes, considerar nous punts de vista, prendre decisions, i gestionar projectes, entre d'altres.
Seminari productiu que s'estructurarà així:- presentació i desenvolupament d’un cas mitjançant la generació d’hipòtesis i propostes d’acció- conceptes clau de la metodologia d'intervisió- es treballaran casos reals dels i les participants.
Assistència
La Cap de la Unitat de Suport Professional supervisarà l’aplicació de l’eina a tres direccions o caps de zona. A partir de les següents edicions, seran els caps de zona qui es faran càrrec de la supervisió de l’eina de les direccions de la seva zona.
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament operatiu | Cultura | Director biblioteca | Desenvolupament de persones i equips |
Comandament operatiu | Cultura | Subdirector bibliotecari | Desenvolupament de persones i equips |