Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2144.jpg
RecursEl recurs està format per tres mòduls que aporten mirades i eines diferents sobre alguns aspectes clau, ara mateix, en les aules amb adolescents i joves.
El primer mòdul situa la importància de dos elements cabdals en el procés d’ensenyament i aprenentatge: la motivació i l’autoestima, i reflexiona sobre el paper de lideratge del formador en la consecució d'aquests dos elements entre els seus alumnes.
El segon mòdul gira al voltant de com les eines digitals ens ajuden a gestionar, interactuar, accedir a la informació i comunicar i com, per tant, donen suport als processos d’ensenyament i aprenentatge.
El tercer mòdul ens apropa a com el consum de substàncies, que està considerat com una de les conductes de risc més freqüents durant l’adolescència, afecten el cervell i produeixen alteracions conductuals i cognitives. En finalitzar el mòdul s'ofereixen una sèrie d'eines i recursos per poder abordar aquesta problemàtica.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2152.jpg
RecursAquest Mirades presenta la ponència impartida per Fernando Hernández. Es tracta d’una invitació a viatjar per algunes de les possibilitats, els desafiaments i les tensions que es fan presents en les relacions entre les arts i l'educació. I com que es tracta d'un viatge, el ponent apunta, amb un pensament de Marina Garcés, el territori que exploraràs: «Ens preparem per iniciar el viatge per la incertesa preparats per relacionar-nos amb el no-saber, per trepitjar i desplaçar els límits»
La col·lecció Mirades d’Educació recull, en format audiovisual, les ponències, xerrades, debats i accions formatives que tenen lloc en el decurs de diferents activitats i trobades de la Gerència de Serveis d’Educació.
Mirades d’EducacióTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2135.jpg
RecursAquest recurs d’autoaprenentatge té com a objectiu aproximar la base teòrica, les eines i les estratègies als orientadors i professionals municipals que s’inicien en les tasques d’acompanyament i suport als joves durant els períodes de tria de la continuïtat formativa.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2358.jpg
RecursAquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més adequat possible. Assenyala, per una banda, el desenvolupament de les emocions i les famílies i els estils educatius parentals. Per l’altre, descriu la relació famílies-escola fent propostes sobre com comunicar-se i fomentar la participació.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 5 d’aquesta col·lecció.Destil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Adquirir els coneixements teòrics i pràctics per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció: dirigir i comandar les actuacions necessàries en cas d’emergència.
•Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
•Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
•Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
•Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.
•Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.CanalPresencialDurada3,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.
•Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
•Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
•Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.•Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.
•Establir unes pautes d’actuació per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.CanalPresencialDurada3,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Objectius generals:
Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.Objectius específics:
Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
Conèixer les funcions específiques dins dels documents d’autoprotecció.
Conèixer els procediments de comunicació interna i externa.
Conèixer els mitjans materials de detecció d’emergències.
Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.CanalPresencialDurada2,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
•Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
•Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
•Proporcionar instruccions d’emergència.
•Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.
•Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència.CanalVideoformacióDurada2,5 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Objectius generals:
•Proporcionar als treballadors coneixements bàsics d’actuació en cas d’emergència.
Objectius específics:
•Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
•Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
•Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
•Proporcionar instruccions d’emergència.
•Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.
•Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.CanalPresencialDurada2,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Conèixer unes pautes bàsiques d'actuació per aplicar en cas que esdevingui una emergència, dins de l'àmbit laboral de la Diputació de Barcelona o un eventual àmbit familiar o social.
MicrocursosCanalEn líniaDurada2,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
En aquesta formació s'expliquen quines són les principals eines digitals amb què podem donar a conèixer el nostre restaurant en un context com l'actual i no dependre tant de plataformes com Glovo o Just Eat.
Els assistents aprendran les funcionalitats bàsiques de les xarxes socials (especialment Instagram), com ha de ser el seu web i quines accions complementàries poden realitzar per arribar a nous públics i fidelitzar els clients actuals.CanalVideoformacióDurada3,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Què és el nou model d’economia circular?
Sovint sentim parlar d’economia circular, però què significa? I sobretot, com es pot aplicar al sector del turisme?
Aquest curs està orientat a les empreses del sector turístic i vol ser una oportunitat per introduir el concepte i estimular un procés de generació d’idees per adaptar la pròpia activitat a aquest nou model econòmic o dissenyar nous productes, serveis o activitats des d’una perspectiva circular.CanalVideoformacióDurada3,0 h