Cerca lliure

S'han trobat 21 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2144.jpg

    Recurs

    El recurs està format per tres mòduls que aporten mirades i eines diferents sobre alguns aspectes clau, ara mateix, en les aules amb adolescents i joves.
    El primer mòdul situa la importància de dos elements cabdals en el procés d’ensenyament i aprenentatge: la motivació i l’autoestima, i reflexiona sobre el paper de lideratge del formador en la consecució d'aquests dos elements entre els seus alumnes.
    El segon mòdul gira al voltant de com les eines digitals ens ajuden a gestionar, interactuar, accedir a la informació i comunicar i com, per tant, donen suport als processos d’ensenyament i aprenentatge.
    El tercer mòdul ens apropa a com el consum de substàncies, que està considerat com una de les conductes de risc més freqüents durant l’adolescència, afecten el cervell i produeixen alteracions conductuals i cognitives. En finalitzar el mòdul s'ofereixen una sèrie d'eines i recursos per poder abordar aquesta problemàtica.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2152.jpg

    Recurs

    Aquest Mirades presenta la ponència impartida per Fernando Hernández. Es tracta d’una invitació a viatjar per algunes de les possibilitats, els desafiaments i les tensions que es fan presents en les relacions entre les arts i l'educació. I com que es tracta d'un viatge, el ponent apunta, amb un pensament de Marina Garcés, el territori que exploraràs: «Ens preparem per iniciar el viatge per la incertesa preparats per relacionar-nos amb el no-saber, per trepitjar i desplaçar els límits»

    La col·lecció Mirades d’Educació recull, en format audiovisual, les ponències, xerrades, debats i accions formatives que tenen lloc en el decurs de diferents activitats i trobades de la Gerència de Serveis d’Educació.

    Mirades d’Educació
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2135.jpg

    Recurs

    Aquest recurs d’autoaprenentatge té com a objectiu aproximar la base teòrica, les eines i les estratègies als orientadors i professionals municipals que s’inicien en les tasques d’acompanyament i suport als joves durant els períodes de tria de la continuïtat formativa.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2358.jpg

    Recurs

    Aquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més adequat possible. Assenyala, per una banda, el desenvolupament de les emocions i les famílies i els estils educatius parentals. Per l’altre, descriu la relació famílies-escola fent propostes sobre com comunicar-se i fomentar la participació.
    La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 5 d’aquesta col·lecció.

    Destil·lats d’Educació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Conèixer l’abast de la bioenginyeria del paisatge com a disciplina tecnicocientífica en la qual les plantes vives s'utilitzen com a elements de construcció, juntament o no, amb elements inerts (pedra, fusta, metall...) en actuacions de recuperació de l'entorn.
    - Preparar als treballadors especialitzats en aquest tipus d’obres.

    Canal
    Presencial
    Durada
    15,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Conèixer l’abast de la bioenginyeria del paisatge com a disciplina tecnicocientífica en la qual les plantes vives s'utilitzen com a elements de construcció, juntament o no, amb elements inerts (pedra, fusta, metall...) en actuacions de recuperació de l'entorn.
    • Preparar als treballadors especialitzats en aquest tipus d’obres.

    Canal
    Presencial
    Durada
    15,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer algunes tècniques bàsiques d'Interpretació del Patrimoni (IP) relacionades amb la comunicació web i les xarxes socials.
    . Aplicar pautes relacionades amb la comunicació accessible en la comunicació escrita, per facilitar la transmissió del missatge a una diversitat de públic.
    . Analitzar els mitjans no personals de comunicació (publicacions, panels, web i xarxes socials) i de difusió dels ENP per determinar les fortaleses i amenaces, identificant accions concretes de millora i de bones pràctiques.

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Aprofundir en els fonaments teòrics, treballats en el nivell 1 i a la pràctica professional, relacionats amb el patrimoni natural i cultural per a la gestió dels llocs amb interès patrimonial gestionats per la Diputació de Barcelona.
    - Desenvolupar habilitats per una comunicació patrimonial accessible.
    - Aprendre a dissenyar textos i materials interpretats.

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Conèixer i debatre sobre temes d'actualitat en l'àmbit dels Espais Naturals.

    Canal
    Presencial
    Durada
    5,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Millorar el coneixement de la normativa aplicable als espais naturals i les darreres actualitzacions.
    . Desenvolupar la capacitat analítica a l’hora d’interpretar i relacionar normes que afecten la gestió dels espais naturals per facilitar a altres persones el seu acompliment.
    . Aplicació i acompliment en la pràctica professional.

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Establir les responsabilitats de les diferents organitzacions implicades: ajuntaments, empreses i Diputació de Barcelona
    . Definir el rol dels diferents professionals implicats: coordinadors/es i tècnics/ques d’ús públic (TUP)
    . Aplicar el pla d’acollida
    . Planificar la formació del personal del servei d’informació
    . Aplicar el sistema d’avaluació previst per a aquest personal
    . Emprar estratègies de comandaments vers els seus equips de treball.

    Canal
    Presencial
    Durada
    30,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    En aquesta formació s'expliquen quines són les principals eines digitals amb què podem donar a conèixer el nostre restaurant en un context com l'actual i no dependre tant de plataformes com Glovo o Just Eat.
    Els assistents aprendran les funcionalitats bàsiques de les xarxes socials (especialment Instagram), com ha de ser el seu web i quines accions complementàries poden realitzar per arribar a nous públics i fidelitzar els clients actuals.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    3,0 h