Cerca lliure

S'han trobat 14 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2737.jpg

    Recurs

    La reforma de la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat ha provocat canvis importants en l'exercici de la capacitat jurídica d’aquestes persones. Quin és l’objectiu de la reforma?
    En parlem amb l’advocada Júlia Brils.

    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2742.jpg

    Recurs

    La reforma de la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat té la intenció de promoure i fomentar les mesures voluntàries. És a dir, el respecte a la voluntat de la persona. Ara parlarem de quines són aquestes mesures, com es poden tramitar, i en posarem alguns exemples, amb l’advocada Anna Rovira Cairó.

    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2743.jpg

    Recurs

    La reforma legislativa, civil i processal en matèria de discapacitat aboleix el concepte de tutela per a persones majors d’edat. Tot i això, en alguns casos, cal acudir al jutjat per demanar mesures de suport. En quins casos concretament? En parlem amb l'advocada Anna Rovira Cairó.

    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2744.jpg

    Recurs

    Hi ha ocasions en que una persona treballadora social ha d’intervenir per sol.licitar mesures de suport per a la persona amb discapacitat. En aquests casos, cal que s’adrecin a la fiscalia. Expliquem com i per què amb l’advocada Jordina Garriga Brosa.

    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Adquirir els coneixements teòrics i pràctics per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció: dirigir i comandar les actuacions necessàries en cas d’emergència.
    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
    •Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.
    •Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Canal
    Presencial
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.
    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.•Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.
    •Establir unes pautes d’actuació per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Canal
    Presencial
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Objectius generals:
    Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.

    Objectius específics:
    Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    Conèixer les funcions específiques dins dels documents d’autoprotecció.
    Conèixer els procediments de comunicació interna i externa.
    Conèixer els mitjans materials de detecció d’emergències.
    Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.

    Canal
    Presencial
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
    •Proporcionar instruccions d’emergència.
    •Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.
    •Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    2,5 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Donar instruments per traslladar l'estratègia a la gestióFacilitar eines per a la gestió del canvi

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Objectius generals:
    •Proporcionar als treballadors coneixements bàsics d’actuació en cas d’emergència.
    Objectius específics:
    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
    •Proporcionar instruccions d’emergència.
    •Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.
    •Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Canal
    Presencial
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Oferir eines per a repensar el disseny de serveis públics. Provar eines per comprendre què necessiten, esperen i volen els ciutadans o usuaris d'un servei.

    Canal
    Presencial
    Durada
    16,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua. Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments . Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació. Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h