Cerca lliure

S'han trobat 14 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2144.jpg

    Recurs

    El recurs està format per tres mòduls que aporten mirades i eines diferents sobre alguns aspectes clau, ara mateix, en les aules amb adolescents i joves.
    El primer mòdul situa la importància de dos elements cabdals en el procés d’ensenyament i aprenentatge: la motivació i l’autoestima, i reflexiona sobre el paper de lideratge del formador en la consecució d'aquests dos elements entre els seus alumnes.
    El segon mòdul gira al voltant de com les eines digitals ens ajuden a gestionar, interactuar, accedir a la informació i comunicar i com, per tant, donen suport als processos d’ensenyament i aprenentatge.
    El tercer mòdul ens apropa a com el consum de substàncies, que està considerat com una de les conductes de risc més freqüents durant l’adolescència, afecten el cervell i produeixen alteracions conductuals i cognitives. En finalitzar el mòdul s'ofereixen una sèrie d'eines i recursos per poder abordar aquesta problemàtica.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2152.jpg

    Recurs

    Aquest Mirades presenta la ponència impartida per Fernando Hernández. Es tracta d’una invitació a viatjar per algunes de les possibilitats, els desafiaments i les tensions que es fan presents en les relacions entre les arts i l'educació. I com que es tracta d'un viatge, el ponent apunta, amb un pensament de Marina Garcés, el territori que exploraràs: «Ens preparem per iniciar el viatge per la incertesa preparats per relacionar-nos amb el no-saber, per trepitjar i desplaçar els límits»

    La col·lecció Mirades d’Educació recull, en format audiovisual, les ponències, xerrades, debats i accions formatives que tenen lloc en el decurs de diferents activitats i trobades de la Gerència de Serveis d’Educació.

    Mirades d’Educació
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2135.jpg

    Recurs

    Aquest recurs d’autoaprenentatge té com a objectiu aproximar la base teòrica, les eines i les estratègies als orientadors i professionals municipals que s’inicien en les tasques d’acompanyament i suport als joves durant els períodes de tria de la continuïtat formativa.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2358.jpg

    Recurs

    Aquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més adequat possible. Assenyala, per una banda, el desenvolupament de les emocions i les famílies i els estils educatius parentals. Per l’altre, descriu la relació famílies-escola fent propostes sobre com comunicar-se i fomentar la participació.
    La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 5 d’aquesta col·lecció.

    Destil·lats d’Educació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Adquirir els coneixements teòrics i pràctics per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció: dirigir i comandar les actuacions necessàries en cas d’emergència.
    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
    •Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.
    •Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Canal
    Presencial
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.
    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.•Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.
    •Establir unes pautes d’actuació per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Canal
    Presencial
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Objectius generals:
    Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.

    Objectius específics:
    Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    Conèixer les funcions específiques dins dels documents d’autoprotecció.
    Conèixer els procediments de comunicació interna i externa.
    Conèixer els mitjans materials de detecció d’emergències.
    Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.

    Canal
    Presencial
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
    •Proporcionar instruccions d’emergència.
    •Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.
    •Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    2,5 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Donar instruments per traslladar l'estratègia a la gestióFacilitar eines per a la gestió del canvi

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Objectius generals:
    •Proporcionar als treballadors coneixements bàsics d’actuació en cas d’emergència.
    Objectius específics:
    •Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.
    •Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.
    •Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.
    •Proporcionar instruccions d’emergència.
    •Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.
    •Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Canal
    Presencial
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Oferir eines per a repensar el disseny de serveis públics. Provar eines per comprendre què necessiten, esperen i volen els ciutadans o usuaris d'un servei.

    Canal
    Presencial
    Durada
    16,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua. Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments . Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació. Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h