Cerca lliure

S'han trobat 9 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2144.jpg

    Recurs

    El recurs està format per tres mòduls que aporten mirades i eines diferents sobre alguns aspectes clau, ara mateix, en les aules amb adolescents i joves.
    El primer mòdul situa la importància de dos elements cabdals en el procés d’ensenyament i aprenentatge: la motivació i l’autoestima, i reflexiona sobre el paper de lideratge del formador en la consecució d'aquests dos elements entre els seus alumnes.
    El segon mòdul gira al voltant de com les eines digitals ens ajuden a gestionar, interactuar, accedir a la informació i comunicar i com, per tant, donen suport als processos d’ensenyament i aprenentatge.
    El tercer mòdul ens apropa a com el consum de substàncies, que està considerat com una de les conductes de risc més freqüents durant l’adolescència, afecten el cervell i produeixen alteracions conductuals i cognitives. En finalitzar el mòdul s'ofereixen una sèrie d'eines i recursos per poder abordar aquesta problemàtica.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2152.jpg

    Recurs

    Aquest Mirades presenta la ponència impartida per Fernando Hernández. Es tracta d’una invitació a viatjar per algunes de les possibilitats, els desafiaments i les tensions que es fan presents en les relacions entre les arts i l'educació. I com que es tracta d'un viatge, el ponent apunta, amb un pensament de Marina Garcés, el territori que exploraràs: «Ens preparem per iniciar el viatge per la incertesa preparats per relacionar-nos amb el no-saber, per trepitjar i desplaçar els límits»

    La col·lecció Mirades d’Educació recull, en format audiovisual, les ponències, xerrades, debats i accions formatives que tenen lloc en el decurs de diferents activitats i trobades de la Gerència de Serveis d’Educació.

    Mirades d’Educació
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2135.jpg

    Recurs

    Aquest recurs d’autoaprenentatge té com a objectiu aproximar la base teòrica, les eines i les estratègies als orientadors i professionals municipals que s’inicien en les tasques d’acompanyament i suport als joves durant els períodes de tria de la continuïtat formativa.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2358.jpg

    Recurs

    Aquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més adequat possible. Assenyala, per una banda, el desenvolupament de les emocions i les famílies i els estils educatius parentals. Per l’altre, descriu la relació famílies-escola fent propostes sobre com comunicar-se i fomentar la participació.
    La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 5 d’aquesta col·lecció.

    Destil·lats d’Educació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    -Obtenir una visió unitària i global de la contractació del sector públic.
    -Conèixer les novetats introduïdes per la Llei 9/2017, de 8 de novembre.
    -Entendre la concepció de la contractació pública com a estratègica.
    -Aprofundir en els aspectes més rellevants de la contractació.
    -Aplicar els coneixements a la realitat professional.

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    -Obtenir una visió unitària i global de la contractació del sector públic.
    -Conèixer les novetats introduïdes per la Llei 9/2017, de 8 de novembre.
    -Entendre la concepció de la contractació pública com a estratègica.
    -Aprofundir en els aspectes més rellevants de la contractació.
    -Aplicar els coneixements a la realitat professional.

    Canal
    Presencial
    Durada
    35,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    -Obtenir una visió global de la contractació del sector públic.
    -Conèixer les novetats introduïdes per la Llei 9/2017, de 8 de novembre.
    -Aprofundir en la concepció de la contractació pública com a estratègica.
    -Entendre la importància de la planificació de la contractació.
    -Conèixer com reconduir la contractació menor.
    -Aplicar els coneixements a la realitat professional.

    Canal
    Presencial
    Durada
    5,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    -Obtenir una visió bàsica de la contractació del sector públic.
    -Conèixer les novetats introduïdes per la Llei 9/2017, de 8 de novembre, que tenen relació amb el contingut del curs.
    -Entendre la importància de la redacció correcta de la documentació: coherència, cohesió i adequació textuals.
    -Saber aplicar els criteris generals i estilístics del llenguatge administratiu i utilitzar amb precisió la terminologia jurídica.
    -Aprendre a estructurar, justificar, raonar i argumentar la documentació contractual des del punt de vista lingüístic i jurídic.
    -Aplicar els coneixements a la realitat professional.

    Canal
    Presencial
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Entendre els conceptes elementals introductoris de la contractació pública
    Aprofundir i entendre la contractació pública a través dels principis, tipus de contractes i els procediments de selecció
    Comprendre com es configura l’objecte i preu dels contractes
    Ser capaç d’elaborar i preparar expedients de contractació abordant les problemàtiques més freqüents que ens trobemEntendre la mecànica per valorar la millor ofertaComprendre i aplicar la contractació menor superant la problemàtica interpretativa respecte l’art. 118 de la LCSP
    Interpretar i gestionar correctament les prerrogatives de l’administració davant l’execució d’un contracte públic
    Ser capaç d’adoptar totes aquelles mesures essencials en la fase d’execució per tal que tot contracte públic s’executi d’acord amb allò pactat

    Canal
    En línia
    Durada
    20,0 h