Cerca lliure

S'han trobat 14 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2688.jpg

    Recurs

    L’avaluació intermèdia és la valoració i correcció del procés d’implementació i disseny del Pla Local de Joventut en marxa. Els materials inclosos en aquest recurs formatiu i la realització de les activitats que es proposen, et permetrà elaborar una avaluació intermèdia del Pla Local de Joventut, introduir correccions i facilitar l’assoliment dels resultats previstos, abans de la seva finalització.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2689.jpg

    Recurs

    Continguts d’accés obert i permanent en una pàgina Formawiki orientats a la realització de la diagnosi de la realitat i polítiques de joventut del propi municipi, com a fase inicial per la redacció d’un nou Pla Local de Joventut (PLJ).
    Amb les descripcions, videocàpsul·les i exercicis podràs plantejar l’estructura i abast de la diagnosi de l’àmbit de joventut del teu municipi. Els continguts han estat elaborats pels professionals de l’Oficina del Pla Jove (OPJ), en sintonia amb els requeriments de la Direcció General de Joventut per a les diagnosis de PLJ.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Conèixer l’abast de la bioenginyeria del paisatge com a disciplina tecnicocientífica en la qual les plantes vives s'utilitzen com a elements de construcció, juntament o no, amb elements inerts (pedra, fusta, metall...) en actuacions de recuperació de l'entorn.
    - Preparar als treballadors especialitzats en aquest tipus d’obres.

    Canal
    Presencial
    Durada
    15,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Conèixer l’abast de la bioenginyeria del paisatge com a disciplina tecnicocientífica en la qual les plantes vives s'utilitzen com a elements de construcció, juntament o no, amb elements inerts (pedra, fusta, metall...) en actuacions de recuperació de l'entorn.
    • Preparar als treballadors especialitzats en aquest tipus d’obres.

    Canal
    Presencial
    Durada
    15,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer que significa introduir la perspectiva de gènere: diagnosi, planificació, implentació i avaluacio.. Desenvolupar estrategies d'introducció de la perspectiva de gènere: Indicadors de gènere, pressupostos de gènere.

    Canal
    Presencial
    Durada
    5,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer algunes tècniques bàsiques d'Interpretació del Patrimoni (IP) relacionades amb la comunicació web i les xarxes socials.
    . Aplicar pautes relacionades amb la comunicació accessible en la comunicació escrita, per facilitar la transmissió del missatge a una diversitat de públic.
    . Analitzar els mitjans no personals de comunicació (publicacions, panels, web i xarxes socials) i de difusió dels ENP per determinar les fortaleses i amenaces, identificant accions concretes de millora i de bones pràctiques.

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Aprofundir en els fonaments teòrics, treballats en el nivell 1 i a la pràctica professional, relacionats amb el patrimoni natural i cultural per a la gestió dels llocs amb interès patrimonial gestionats per la Diputació de Barcelona.
    - Desenvolupar habilitats per una comunicació patrimonial accessible.
    - Aprendre a dissenyar textos i materials interpretats.

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Afavorir la transversalitat de gènere en els projectes i programes que s’impulsen des de la Diputació de Barcelona, incidint en quins són els punts clau en l’àmbit de l’atenció a les persones

    Canal
    Presencial
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Conèixer i debatre sobre temes d'actualitat en l'àmbit dels Espais Naturals.

    Canal
    Presencial
    Durada
    5,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Millorar el coneixement de la normativa aplicable als espais naturals i les darreres actualitzacions.
    . Desenvolupar la capacitat analítica a l’hora d’interpretar i relacionar normes que afecten la gestió dels espais naturals per facilitar a altres persones el seu acompliment.
    . Aplicació i acompliment en la pràctica professional.

    Canal
    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Establir les responsabilitats de les diferents organitzacions implicades: ajuntaments, empreses i Diputació de Barcelona
    . Definir el rol dels diferents professionals implicats: coordinadors/es i tècnics/ques d’ús públic (TUP)
    . Aplicar el pla d’acollida
    . Planificar la formació del personal del servei d’informació
    . Aplicar el sistema d’avaluació previst per a aquest personal
    . Emprar estratègies de comandaments vers els seus equips de treball.

    Canal
    Presencial
    Durada
    30,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer els protocols i estàndards de qualitat de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona (XPN).
    . Les responsabilitats personals en la presa de decisions.
    . Identificar el valor de les emocions en les relacions professionals.
    . Reconèixer les emocions a partir de la comunicació no verbal.
    . Definir les 6C de la comunicació que la fan més entenedora.
    . Identificar els punts forts i febles de la pròpia comunicació.
    . Conèixer el Decàleg del informador/a de la XPN.

    Canal
    Presencial
    Durada
    10,0 h