Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2144.jpg
RecursEl recurs està format per tres mòduls que aporten mirades i eines diferents sobre alguns aspectes clau, ara mateix, en les aules amb adolescents i joves.
El primer mòdul situa la importància de dos elements cabdals en el procés d’ensenyament i aprenentatge: la motivació i l’autoestima, i reflexiona sobre el paper de lideratge del formador en la consecució d'aquests dos elements entre els seus alumnes.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2152.jpg
RecursAquest Mirades presenta la ponència impartida per Fernando Hernández. Es tracta d’una invitació a viatjar per algunes de les possibilitats, els desafiaments i les tensions que es fan presents en les relacions entre les arts i l'educació. I com que es tracta d'un viatge, el ponent apunta, amb un pensament de Marina Garcés, el territori que exploraràs: «Ens preparem per iniciar el viatge per la incertesa preparats per relacionar-nos amb el no-saber, per trepitjar i desplaçar els límits»
La col·lecció Mirades d’Educació recull, en format audiovisual, les ponències, xerrades, debats i accions formatives que tenen lloc en el decurs de diferents activitats i trobades de la Gerència de Serveis d’Educació.
Mirades d’EducacióTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2135.jpg
RecursAquest recurs d’autoaprenentatge té com a objectiu aproximar la base teòrica, les eines i les estratègies als orientadors i professionals municipals que s’inicien en les tasques d’acompanyament i suport als joves durant els períodes de tria de la continuïtat formativa.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2737.jpg
RecursLa reforma de la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat ha provocat canvis importants en l'exercici de la capacitat jurídica d’aquestes persones. Quin és l’objectiu de la reforma?
En parlem amb l’advocada Júlia Brils.Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2742.jpg
RecursLa reforma de la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat té la intenció de promoure i fomentar les mesures voluntàries. És a dir, el respecte a la voluntat de la persona. Ara parlarem de quines són aquestes mesures, com es poden tramitar, i en posarem alguns exemples, amb l’advocada Anna Rovira Cairó.
Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2743.jpg
RecursLa reforma legislativa, civil i processal en matèria de discapacitat aboleix el concepte de tutela per a persones majors d’edat. Tot i això, en alguns casos, cal acudir al jutjat per demanar mesures de suport. En quins casos concretament? En parlem amb l'advocada Anna Rovira Cairó.
Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2744.jpg
RecursHi ha ocasions en que una persona treballadora social ha d’intervenir per sol.licitar mesures de suport per a la persona amb discapacitat. En aquests casos, cal que s’adrecin a la fiscalia. Expliquem com i per què amb l’advocada Jordina Garriga Brosa.
Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2358.jpg
RecursAquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més adequat possible. Assenyala, per una banda, el desenvolupament de les emocions i les famílies i els estils educatius parentals. Per l’altre, descriu la relació famílies-escola fent propostes sobre com comunicar-se i fomentar la participació.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educaci…Destil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Adquirir coneixements bàsics sobre seguretat viària.
CanalVideoformacióDurada3,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
* Assoliment dels coneixements en la matèria a tractar i debat
CanalPresencialDurada10,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Assolir la capacitació per al control d'execució i qualitat de les obres de carreteres.
CanalPresencialDurada60,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Entendre que les obres públiques són un servei per a la societat i s'han de projectar considerant la perspectiva de l'usuari.
- Presa de consciencia com a creador (dissenyador).
- Adquirir una visió holística del disseny.
- Analitzar el procés creatiu.CanalVideoformació + en líniaDurada20,0 h