Cerca lliure

S'han trobat 25 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2144.jpg

    Recurs

    El recurs està format per tres mòduls que aporten mirades i eines diferents sobre alguns aspectes clau, ara mateix, en les aules amb adolescents i joves.
    El primer mòdul situa la importància de dos elements cabdals en el procés d’ensenyament i aprenentatge: la motivació i l’autoestima, i reflexiona sobre el paper de lideratge del formador en la consecució d'aquests dos elements entre els seus alumnes.
    El segon mòdul gira al voltant de com les eines digitals ens ajuden a gestionar, interactuar, accedir a la informació i comunicar i com, per tant, donen suport als processos d’ensenyament i aprenentatge.
    El tercer mòdul ens apropa a com el consum de substàncies, que està considerat com una de les conductes de risc més freqüents durant l’adolescència, afecten el cervell i produeixen alteracions conductuals i cognitives. En finalitzar el mòdul s'ofereixen una sèrie d'eines i recursos per poder abordar aquesta problemàtica.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2152.jpg

    Recurs

    Aquest Mirades presenta la ponència impartida per Fernando Hernández. Es tracta d’una invitació a viatjar per algunes de les possibilitats, els desafiaments i les tensions que es fan presents en les relacions entre les arts i l'educació. I com que es tracta d'un viatge, el ponent apunta, amb un pensament de Marina Garcés, el territori que exploraràs: «Ens preparem per iniciar el viatge per la incertesa preparats per relacionar-nos amb el no-saber, per trepitjar i desplaçar els límits»

    La col·lecció Mirades d’Educació recull, en format audiovisual, les ponències, xerrades, debats i accions formatives que tenen lloc en el decurs de diferents activitats i trobades de la Gerència de Serveis d’Educació.

    Mirades d’Educació
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2135.jpg

    Recurs

    Aquest recurs d’autoaprenentatge té com a objectiu aproximar la base teòrica, les eines i les estratègies als orientadors i professionals municipals que s’inicien en les tasques d’acompanyament i suport als joves durant els períodes de tria de la continuïtat formativa.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2358.jpg

    Recurs

    Aquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més adequat possible. Assenyala, per una banda, el desenvolupament de les emocions i les famílies i els estils educatius parentals. Per l’altre, descriu la relació famílies-escola fent propostes sobre com comunicar-se i fomentar la participació.
    La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 5 d’aquesta col·lecció.

    Destil·lats d’Educació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Adquirir coneixements bàsics sobre seguretat viària.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    * Assoliment dels coneixements en la matèria a tractar i debat

    Canal
    Presencial
    Durada
    10,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Assolir la capacitació per al control d'execució i qualitat de les obres de carreteres.

    Canal
    Presencial
    Durada
    60,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Entendre que les obres públiques són un servei per a la societat i s'han de projectar considerant la perspectiva de l'usuari.
    - Presa de consciencia com a creador (dissenyador).
    - Adquirir una visió holística del disseny.
    - Analitzar el procés creatiu.
    - Tenir capacitat crítica per tal d'afavorir una millora contínua.

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Adquirir un coneixement suficient per poder supervisar adequadament els treballs que encarrega la Gerència.

    Canal
    Presencial
    Durada
    15,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Millorar els coneixements bàsics de seguretat viària en l'espai públic.

    Canal
    Presencial
    Durada
    10,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Millorar els coneixements bàsics de seguretat viària a les vies de la xarxa de carreteres de la Diba.

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    10,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Proporcionar coneixements sobre: tipus de ferms (flexibles, semirígids i rígids), principis generals del dimensionament, Norma 6.1C “Seccions de ferm” i Unitats d’obra que conformen les diferents capes de ferms.
    . Donar a conèixer principis bàsics de les mescles bituminoses en calent, execució i compactació.

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    12,0 h