Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2688.jpg
RecursL’avaluació intermèdia és la valoració i correcció del procés d’implementació i disseny del Pla Local de Joventut en marxa. Els materials inclosos en aquest recurs formatiu i la realització de les activitats que es proposen, et permetrà elaborar una avaluació intermèdia del Pla Local de Joventut, introduir correccions i facilitar l’assoliment dels resultats previstos, abans de la seva finalització.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2689.jpg
RecursContinguts d’accés obert i permanent en una pàgina Formawiki orientats a la realització de la diagnosi de la realitat i polítiques de joventut del propi municipi, com a fase inicial per la redacció d’un nou Pla Local de Joventut (PLJ).
Amb les descripcions, videocàpsul·les i exercicis podràs plantejar l’estructura i abast de la diagnosi de l’àmbit de joventut del teu municipi. Els continguts han estat elaborats pels professionals de l’Oficina del Pla Jove (OPJ), en sintonia amb els requeriments de la Direcció General de Joventut per a les diagnosis de PLJ.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Introduir les causes que ens porten a mesurar (relació estreta amb els objectius).
• Introduir els conceptes bàsics (mètriques) i la descripció de l'informe mensual.
• Adquirir competències per l'informe mensual del Whatabout i altres eines gratuïtes d'anàlisi de xarxes (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube).
• Anàlisi i avaluació (què fem amb les dades?).
• Valorar l'efectivitat de les xarxes socials de la biblioteca a partir de l'informe mensual.CanalPresencialDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Introduir les causes que ens porten a mesurar (relació estreta amb els objectius).
• Introduir els conceptes bàsics (mètriques) i la descripció de l’informe mensual.
• Adquirir competències per interpretar les dades sobre xarxes socials que es deriven de l’informe mensual del Whatabout i altres eines gratuïtes d’anàlisi de xarxes (fb, tw, instagram, youtube).
• Anàlisi i avaluació (què fem amb les dades?).
• Valorar l’efectivitat de les xarxes socials de la biblioteca a partir de l’informe mensual.CanalVideoformació + en líniaDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Assolir coneixements bàsics d’elements generals que intervenen en el sector de l’aparadorisme.
• Adquirir els coneixements i les tècniques necessàries per a dissenyar i elaborar aparadors en els equipaments culturals, per difondre els fons de les biblioteques.CanalPresencialDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Oferir recursos sobre literatura infantil als professionals de les àrees infantils de les biblioteques.
• Donar suport a la dinamització de la lectura adreçada a infants i famílies.CanalPresencialDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Oferir recursos sobre literatura infantil als professionals de les àrees infantils de les biblioteques.
• Donar suport a la dinamització de la lectura adreçada a infants i famílies.CanalVideoformació + en líniaDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Acció exclusiva orientada a l'enfortiment i apoderament del rol de Cap de Zona.
• Prendre consciència de la ubicació real dins del rol professional de cap de zona i trencar les barreres mentals i emocionals, sovint inconscients, quant a la capacitat de lideratge d'equips, persones i projectes a través d'una metodologia innovadora i efectiva.CanalPresencialDurada7,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
L'objectiu és que cada biblioteca pugui catalogar els diferents tipus de documents.
CanalPresencialDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
L'objectiu és que cada biblioteca pugui catalogar els diferents tipus de documents.
CanalVideoformacióDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Oferir suport a les direccions de biblioteques perquè elaborin el document de política de la col·lecció de la biblioteca.
CanalPresencialDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Aconseguir, mitjançant el joc i la idea del compromís, inspirar a les direccions per tal que liderin el projecte de la biblioteca, i desenvolupin el talent del seu equip, superant les pors i incerteses en què es poden trobar immerses.
• Sensibilitzar les direccions a experimentar el canvi com una oportunitat per promoure la transformació com part natural de la cultura organitzativa.CanalPresencialDurada6,0 h