Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2144.jpg
RecursEl recurs està format per tres mòduls que aporten mirades i eines diferents sobre alguns aspectes clau, ara mateix, en les aules amb adolescents i joves.
El primer mòdul situa la importància de dos elements cabdals en el procés d’ensenyament i aprenentatge: la motivació i l’autoestima, i reflexiona sobre el paper de lideratge del formador en la consecució d'aquests dos elements entre els seus alumnes.
El segon mòdul gira al voltant de com les eines digitals ens ajuden a gestionar, interactuar, accedir a la informació i comunicar i com, per tant, donen suport als processos d’ensenyament i aprenentatge.
El tercer mòdul ens apropa a com el consum de substàncies, que està considerat com una de les conductes de risc més freqüents durant l’adolescència, afecten el cervell i produeixen alteracions conductuals i cognitives. En finalitzar el mòdul s'ofereixen una sèrie d'eines i recursos per poder abordar aquesta problemàtica.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2152.jpg
RecursAquest Mirades presenta la ponència impartida per Fernando Hernández. Es tracta d’una invitació a viatjar per algunes de les possibilitats, els desafiaments i les tensions que es fan presents en les relacions entre les arts i l'educació. I com que es tracta d'un viatge, el ponent apunta, amb un pensament de Marina Garcés, el territori que exploraràs: «Ens preparem per iniciar el viatge per la incertesa preparats per relacionar-nos amb el no-saber, per trepitjar i desplaçar els límits»
La col·lecció Mirades d’Educació recull, en format audiovisual, les ponències, xerrades, debats i accions formatives que tenen lloc en el decurs de diferents activitats i trobades de la Gerència de Serveis d’Educació.
Mirades d’EducacióTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2135.jpg
RecursAquest recurs d’autoaprenentatge té com a objectiu aproximar la base teòrica, les eines i les estratègies als orientadors i professionals municipals que s’inicien en les tasques d’acompanyament i suport als joves durant els períodes de tria de la continuïtat formativa.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2358.jpg
RecursAquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més adequat possible. Assenyala, per una banda, el desenvolupament de les emocions i les famílies i els estils educatius parentals. Per l’altre, descriu la relació famílies-escola fent propostes sobre com comunicar-se i fomentar la participació.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 5 d’aquesta col·lecció.Destil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Introduir les causes que ens porten a mesurar (relació estreta amb els objectius).
• Introduir els conceptes bàsics (mètriques) i la descripció de l'informe mensual.
• Adquirir competències per l'informe mensual del Whatabout i altres eines gratuïtes d'anàlisi de xarxes (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube).
• Anàlisi i avaluació (què fem amb les dades?).
• Valorar l'efectivitat de les xarxes socials de la biblioteca a partir de l'informe mensual.CanalPresencialDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Introduir les causes que ens porten a mesurar (relació estreta amb els objectius).
• Introduir els conceptes bàsics (mètriques) i la descripció de l’informe mensual.
• Adquirir competències per interpretar les dades sobre xarxes socials que es deriven de l’informe mensual del Whatabout i altres eines gratuïtes d’anàlisi de xarxes (fb, tw, instagram, youtube).
• Anàlisi i avaluació (què fem amb les dades?).
• Valorar l’efectivitat de les xarxes socials de la biblioteca a partir de l’informe mensual.CanalVideoformació + en líniaDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Assolir coneixements bàsics d’elements generals que intervenen en el sector de l’aparadorisme.
• Adquirir els coneixements i les tècniques necessàries per a dissenyar i elaborar aparadors en els equipaments culturals, per difondre els fons de les biblioteques.CanalPresencialDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Oferir recursos sobre literatura infantil als professionals de les àrees infantils de les biblioteques.
• Donar suport a la dinamització de la lectura adreçada a infants i famílies.CanalPresencialDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Oferir recursos sobre literatura infantil als professionals de les àrees infantils de les biblioteques.
• Donar suport a la dinamització de la lectura adreçada a infants i famílies.CanalVideoformació + en líniaDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Acció exclusiva orientada a l'enfortiment i apoderament del rol de Cap de Zona.
• Prendre consciència de la ubicació real dins del rol professional de cap de zona i trencar les barreres mentals i emocionals, sovint inconscients, quant a la capacitat de lideratge d'equips, persones i projectes a través d'una metodologia innovadora i efectiva.CanalPresencialDurada7,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
L'objectiu és que cada biblioteca pugui catalogar els diferents tipus de documents.
CanalPresencialDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
L'objectiu és que cada biblioteca pugui catalogar els diferents tipus de documents.
CanalVideoformacióDurada4,0 h