Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2144.jpg
RecursEl recurs està format per tres mòduls que aporten mirades i eines diferents sobre alguns aspectes clau, ara mateix, en les aules amb adolescents i joves.
El primer mòdul situa la importància de dos elements cabdals en el procés d’ensenyament i aprenentatge: la motivació i l’autoestima, i reflexiona sobre el paper de lideratge del formador en la consecució d'aquests dos elements entre els seus alumnes.
El segon mòdul gira al voltant de com les eines digitals ens ajuden a gestionar, interactuar, accedir a la informació i comunicar i com, per tant, donen suport als processos d’ensenyament i aprenentatge.
El tercer mòdul ens apropa a com el consum de substàncies, que està considerat com una de les conductes de risc més freqüents durant l’adolescència, afecten el cervell i produeixen alteracions conductuals i cognitives. En finalitzar el mòdul s'ofereixen una sèrie d'eines i recursos per poder abordar aquesta problemàtica.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2152.jpg
RecursAquest Mirades presenta la ponència impartida per Fernando Hernández. Es tracta d’una invitació a viatjar per algunes de les possibilitats, els desafiaments i les tensions que es fan presents en les relacions entre les arts i l'educació. I com que es tracta d'un viatge, el ponent apunta, amb un pensament de Marina Garcés, el territori que exploraràs: «Ens preparem per iniciar el viatge per la incertesa preparats per relacionar-nos amb el no-saber, per trepitjar i desplaçar els límits»
La col·lecció Mirades d’Educació recull, en format audiovisual, les ponències, xerrades, debats i accions formatives que tenen lloc en el decurs de diferents activitats i trobades de la Gerència de Serveis d’Educació.
Mirades d’EducacióTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2135.jpg
RecursAquest recurs d’autoaprenentatge té com a objectiu aproximar la base teòrica, les eines i les estratègies als orientadors i professionals municipals que s’inicien en les tasques d’acompanyament i suport als joves durant els períodes de tria de la continuïtat formativa.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2358.jpg
RecursAquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més adequat possible. Assenyala, per una banda, el desenvolupament de les emocions i les famílies i els estils educatius parentals. Per l’altre, descriu la relació famílies-escola fent propostes sobre com comunicar-se i fomentar la participació.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 5 d’aquesta col·lecció.Destil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Conèixer el marc legal de l'accés a la informació. Identificar les seves implicacions.
•Plantejar accions i mesures concretes.
•Aquesta acció formativa aprofundeix en els coneixements tant teòrics, com pràctics, de l'accés a la informació.CanalPresencialDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Conèixer el marc legal de l'accés a la informació. Identificar les seves implicacions.
•Plantejar accions i mesures concretes.
•Aquesta acció formativa aprofundeix en els coneixements tant teòrics, com pràctics, de l'accés a la informació.CanalVideoformacióDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
L’objectiu és apropar l’Agenda 2030 i els Objectius de desenvolupament sostenible ODS als diferents àmbits corporatius, per establir les bases per al desplegament de l’Agenda 2030 a l’àmbit intern i al propi territori. Concretament: . Sensibilitzar sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i la seva rellevància, i sobre el paper que juguen els governs locals en la seva implementació.. Orientar al personal de la Diputació per al procés de localització dels ODS al propi centre gestor i al mon local
CanalVideoformacióDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Conèixer el concepte i context històric del procediment administratiu.
• Identificar les principals novetats en la normativa en matèria de procediment.
• Comprendre i distingir les fases del procediment administratiu.
• Conèixer els aspectes clau del procediment administratiu.CanalEn líniaDurada10,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
L'objectiu del curs és oferir eines i recursos per a la localització dels ODS per a l'assoliment de l'Agenda 2030. . Identificar les oportunitats d'innovació i transformació de les polítiques públiques que ofereix l'Agenda 2030.. Promoure l'apropiació de l'Agenda 2030 i del seu valor afegit entre els i les treballadors/es.. Donar suport per a l'elaboració de planificacions estratègiques alineades amb els ODS.
CanalPresencialDurada15,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
L'objectiu del curs és oferir eines i recursos per a la localització dels ODS als tècnics de la Diputació tant per desplegar l’Agenda 2030 internament com en les seves actuacions cap al territori. • Identificar les oportunitats d'innovació i transformació de les polítiques públiques locals que ofereix l'Agenda 2030.• Promoure l'apropiació de l'Agenda 2030 i del seu valor afegit entre els i les treballadors/es de la Diputació.• Donar suport per alinear els ODS en les actuacions adreçades al territori • Acompanyar els i les participants en com localitzar els ODS a través de les diferents fases del procés (sensibilització i incidència política, alineament, implementació, monitoreig).
CanalVideoformacióDurada9,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Identificar els procediments més habituals en el tractament arxivístic dels fons i col·leccions de fotografies.
•Conèixer les principals mesures de preservació.
•Atendre les especificitats d'aquests materials quant a la intervenció a nivell documental.
•Plantejar la intervenció arxivística en imatges digitals.
•Aquesta acció formativa introdueix en els coneixements tant teòrics com pràctics del tractament dels fons i col·leccions de fotografies.CanalPresencialDurada5,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Identificar els procediments més habituals en el tractament arxivístic dels fons i col·leccions de fotografies.
•Conèixer les principals mesures de preservació.
•Atendre les especificitats d'aquests materials quant a la intervenció a nivell documental.
•Plantejar la intervenció arxivística en imatges digitals.
•Aquesta acció formativa introdueix en els coneixements tant teòrics com pràctics del tractament dels fons i col·leccions de fotografies.CanalVideoformacióDurada4,0 h