Cerca lliure
-
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Conèixer el marc legal de l'accés a la informació. Identificar les seves implicacions.
•Plantejar accions i mesures concretes.
•Aquesta acció formativa aprofundeix en els coneixements tant teòrics, com pràctics, de l'accés a la informació.CanalPresencialDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Conèixer el marc legal de l'accés a la informació. Identificar les seves implicacions.
•Plantejar accions i mesures concretes.
•Aquesta acció formativa aprofundeix en els coneixements tant teòrics, com pràctics, de l'accés a la informació.CanalVideoformacióDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
L’objectiu és apropar l’Agenda 2030 i els Objectius de desenvolupament sostenible ODS als diferents àmbits corporatius, per establir les bases per al desplegament de l’Agenda 2030 a l’àmbit intern i al propi territori. Concretament: . Sensibilitzar sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i la seva rellevància, i sobre el paper que juguen els governs locals en la seva implementació.. Orientar al personal de la Diputació per al procés de localització dels ODS al propi centre gestor i al mon local
CanalVideoformacióDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Conèixer l’abast de la bioenginyeria del paisatge com a disciplina tecnicocientífica en la qual les plantes vives s'utilitzen com a elements de construcció, juntament o no, amb elements inerts (pedra, fusta, metall...) en actuacions de recuperació de l'entorn.
- Preparar als treballadors especialitzats en aquest tipus d’obres.CanalPresencialDurada15,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Conèixer l’abast de la bioenginyeria del paisatge com a disciplina tecnicocientífica en la qual les plantes vives s'utilitzen com a elements de construcció, juntament o no, amb elements inerts (pedra, fusta, metall...) en actuacions de recuperació de l'entorn.
• Preparar als treballadors especialitzats en aquest tipus d’obres.CanalPresencialDurada15,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Conèixer el concepte i context històric del procediment administratiu.
• Identificar les principals novetats en la normativa en matèria de procediment.
• Comprendre i distingir les fases del procediment administratiu.
• Conèixer els aspectes clau del procediment administratiu.CanalEn líniaDurada10,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
L'objectiu del curs és oferir eines i recursos per a la localització dels ODS per a l'assoliment de l'Agenda 2030. . Identificar les oportunitats d'innovació i transformació de les polítiques públiques que ofereix l'Agenda 2030.. Promoure l'apropiació de l'Agenda 2030 i del seu valor afegit entre els i les treballadors/es.. Donar suport per a l'elaboració de planificacions estratègiques alineades amb els ODS.
CanalPresencialDurada15,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
L'objectiu del curs és oferir eines i recursos per a la localització dels ODS als tècnics de la Diputació tant per desplegar l’Agenda 2030 internament com en les seves actuacions cap al territori. • Identificar les oportunitats d'innovació i transformació de les polítiques públiques locals que ofereix l'Agenda 2030.• Promoure l'apropiació de l'Agenda 2030 i del seu valor afegit entre els i les treballadors/es de la Diputació.• Donar suport per alinear els ODS en les actuacions adreçades al territori • Acompanyar els i les participants en com localitzar els ODS a través de les diferents fases del procés (sensibilització i incidència política, alineament, implementació, monitoreig).
CanalVideoformacióDurada9,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Identificar els procediments més habituals en el tractament arxivístic dels fons i col·leccions de fotografies.
•Conèixer les principals mesures de preservació.
•Atendre les especificitats d'aquests materials quant a la intervenció a nivell documental.
•Plantejar la intervenció arxivística en imatges digitals.
•Aquesta acció formativa introdueix en els coneixements tant teòrics com pràctics del tractament dels fons i col·leccions de fotografies.CanalPresencialDurada5,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Identificar els procediments més habituals en el tractament arxivístic dels fons i col·leccions de fotografies.
•Conèixer les principals mesures de preservació.
•Atendre les especificitats d'aquests materials quant a la intervenció a nivell documental.
•Plantejar la intervenció arxivística en imatges digitals.
•Aquesta acció formativa introdueix en els coneixements tant teòrics com pràctics del tractament dels fons i col·leccions de fotografies.CanalVideoformacióDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Fomentar el treball transversal per impulsar la implementació dels ODS en plans
i projectes de la Diputació de BarcelonaCanalPresencialDurada3,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Conèixer algunes tècniques bàsiques d'Interpretació del Patrimoni (IP) relacionades amb la comunicació web i les xarxes socials.
. Aplicar pautes relacionades amb la comunicació accessible en la comunicació escrita, per facilitar la transmissió del missatge a una diversitat de públic.
. Analitzar els mitjans no personals de comunicació (publicacions, panels, web i xarxes socials) i de difusió dels ENP per determinar les fortaleses i amenaces, identificant accions concretes de millora i de bones pràctiques.CanalVideoformació + en líniaDurada12,0 h