Cerca lliure

S'han trobat 92 recursos i/o accions formatives
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Conèixer el marc legal de l'accés a la informació. Identificar les seves implicacions.
    •Plantejar accions i mesures concretes.
    •Aquesta acció formativa aprofundeix en els coneixements tant teòrics, com pràctics, de l'accés a la informació.

    Canal
    Presencial
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Conèixer el marc legal de l'accés a la informació. Identificar les seves implicacions.
    •Plantejar accions i mesures concretes.
    •Aquesta acció formativa aprofundeix en els coneixements tant teòrics, com pràctics, de l'accés a la informació.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Introduir les causes que ens porten a mesurar (relació estreta amb els objectius).
    • Introduir els conceptes bàsics (mètriques) i la descripció de l'informe mensual.
    • Adquirir competències per l'informe mensual del Whatabout i altres eines gratuïtes d'anàlisi de xarxes (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube).
    • Anàlisi i avaluació (què fem amb les dades?).
    • Valorar l'efectivitat de les xarxes socials de la biblioteca a partir de l'informe mensual.

    Canal
    Presencial
    Durada
    8,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Introduir les causes que ens porten a mesurar (relació estreta amb els objectius).
    • Introduir els conceptes bàsics (mètriques) i la descripció de l’informe mensual.
    • Adquirir competències per interpretar les dades sobre xarxes socials que es deriven de l’informe mensual del Whatabout i altres eines gratuïtes d’anàlisi de xarxes (fb, tw, instagram, youtube).
    • Anàlisi i avaluació (què fem amb les dades?).
    • Valorar l’efectivitat de les xarxes socials de la biblioteca a partir de l’informe mensual.

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    8,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Assolir coneixements bàsics d’elements generals que intervenen en el sector de l’aparadorisme.
    • Adquirir els coneixements i les tècniques necessàries per a dissenyar i elaborar aparadors en els equipaments culturals, per difondre els fons de les biblioteques.

    Canal
    Presencial
    Durada
    8,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Oferir recursos sobre literatura infantil als professionals de les àrees infantils de les biblioteques.
    • Donar suport a la dinamització de la lectura adreçada a infants i famílies.

    Canal
    Presencial
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Oferir recursos sobre literatura infantil als professionals de les àrees infantils de les biblioteques.
    • Donar suport a la dinamització de la lectura adreçada a infants i famílies.

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Acció exclusiva orientada a l'enfortiment i apoderament del rol de Cap de Zona.
    • Prendre consciència de la ubicació real dins del rol professional de cap de zona i trencar les barreres mentals i emocionals, sovint inconscients, quant a la capacitat de lideratge d'equips, persones i projectes a través d'una metodologia innovadora i efectiva.

    Canal
    Presencial
    Durada
    7,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Conèixer l’abast de la bioenginyeria del paisatge com a disciplina tecnicocientífica en la qual les plantes vives s'utilitzen com a elements de construcció, juntament o no, amb elements inerts (pedra, fusta, metall...) en actuacions de recuperació de l'entorn.
    - Preparar als treballadors especialitzats en aquest tipus d’obres.

    Canal
    Presencial
    Durada
    15,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Conèixer l’abast de la bioenginyeria del paisatge com a disciplina tecnicocientífica en la qual les plantes vives s'utilitzen com a elements de construcció, juntament o no, amb elements inerts (pedra, fusta, metall...) en actuacions de recuperació de l'entorn.
    • Preparar als treballadors especialitzats en aquest tipus d’obres.

    Canal
    Presencial
    Durada
    15,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    L'objectiu és que cada biblioteca pugui catalogar els diferents tipus de documents.

    Canal
    Presencial
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    L'objectiu és que cada biblioteca pugui catalogar els diferents tipus de documents.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    4,0 h