Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2799.jpg
RecursL’objectiu principal d’aquest document és actualitzar i posar al dia la guia que es va elaborar l’any 2010 amb l’objectiu de respondre les múltiples consultes que els ajuntaments adreçaven a la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona relatives a la metodologia i el procediment que calia seguir per introduir regulacions dels usos en planta baixa als diferents eixos comercials.
Aquesta guia dóna tot un conjunt d’indicacions que poden ser útils per acompanyar els treballs de revisió del planejament que els ajuntaments vulguin…Tipus de recursGuia de projecte o serveiFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2791.jpg
RecursDes de la Gerència de Serveis i amb la col·laboració de l’Institut Cerdà, s’ha realitzat un estudi entorn a les diferents alternatives de gestió de la Distribució urbana de mercaderies (DUM) i el comerç urbà.
L’objectiu del treball ha estat doble:
- generar coneixement de les diferents solucions al voltant de la DUM que hi trobem al voltant del territori i fora d’ell; conèixer diferents plataformes i…Tipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1885.jpg
RecursRealitzar un conjunt d’accions amb un sol clic, mostrar uns registres resultat d’una consulta des d'un formulari, etc. són diferents accions sota el concepte de macro. En aquest tema es definirà el concepte, es detallarà la usabilitat i es treballaran diferents exemples d’aplicació.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2797.jpg
RecursLa crisis sanitària de la COVID-19 ha obligat a una transformació digital de la majoria d’esdeveniments firals del nostre país. En molts casos, aquesta transformació s’ha produït sense que hi hagués prou coneixement previ per tirar-la endavant.
Aquesta guia pretén, doncs, ser una eina bàsica per posar en marxa una fira virtual des de les administracions públiques, independentment del tipus de fira, del seu volum o la seva singularitat.Tipus de recursGuia de projecte o serveiFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2793.jpg
RecursEn els darrers anys, l’augment del consum de subministraments en els mercats municipals ha estat significatiu, com també ho ha fet el preu de l’energia. Segons dades de la 16a edició dels Cercles de Comparació Intermunicipal de mercats municipals, la despesa de subministraments l’any 2021 per m² de superfície total era de 16,1 €/m². – una dada que encara no mostra l’encariment del preu de l’energia d’aquest 2022.
Per aquest motiu, i pel compromís de la Gerència de Serveis de Comerç de convertir els mercats municipals de la província de Barcelona en equipam…Tipus de recursInformeFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1937.jpg
RecursCom dissenyar formularis segons les necessitats de l’usuari, conèixer les opcions avançades de creació, definir camps calculats, definir propietats generals del formulari i definir accions automatitzades FALTAVA UN PUNT.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1938.jpg
RecursEn aquest contingut podràs veure els diferents informe avançats, en aquest cas, utilitzant les macros.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2798.jpg
RecursEl comerç de proximitat, amb tota la seva diversitat etnogràfica, ha anat canviant el paisatge comercial del nostre entorn; cada cop està més representada la diversitat cultural i social en el territori.
Arran de la crisi sanitària sota la pandèmia COVID-19 s’han fet evidents la importància d’aquest comerç en la cohesió social i la convivència als barris i les dificultats d’alguns d’aquests mateixos establiments per a participar en les activitats que les administracions locals organitzen per dinamitzar els dif…Tipus de recursGuia de projecte o serveiFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1964.jpg
RecursCom fer les consultes d'acció i altres consultes avançades que permeten una millor explotació d'una base de dades.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1967.jpg
RecursPer definir, saber estructurar i saber crear un conjunt d’accions dins d’una base dades, cal conèixer les opcions de creació de macros i submacros. En aquesta unitat es treballen aquests dos conceptes.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2800.jpg
RecursEn pocs anys hem estat testimonis d'un gran desenvolupament de les TIC, de la irrupció de les xarxes socials i del creixement de gegants tecnològics, que han canviat el panorama tecnològic i de les comunicacions mundials i que han acabat per deixar obsoleta la Llei orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).
Aquesta realitat nova ha generat la necessitat urgent de pensar i redactar un nou reglament a nivell europeu que reguli la manera com protegim les d…Tipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2794.jpg
RecursLa Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona aposta per l'interès en analitzar l’evolució dels hàbits de consum per mitjà d’estudis diversos. En aquesta línia, i tenint en compte que la crisi de la Covid-19 ha suposat canvis en els hàbits de consum, la mateixa Gerència de Serveis de Comerç conjuntament amb el Grup de Recerca Factor Humà, Organitzacions i Mercats (FHOM) ha realitzat un estudi sobre les tendències actuals de consum i els possibles efectes sobre el teixit comercial de la província de Barcelona.
La Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona aposta un interès en analitzar i conèixer l’evolució dels hàbits de consum per mitjà d’estudis diversos. En aquesta línia, i tenint en compte que la crisi de la Covid-19 ha suposat canvis en els hàbits de consum —no només n’ha originat de nous sinó que també ha actuat com a accelerador de tendències ja existents—, la mateixa Gerència de Serveis de Comerç conjuntament amb el Grup de Recerca Factor Humà, Organitzacions i Mercats (FHOM), de la Universitat Rovira i Virgili, ha realitzat un estudi sobre les tendències actuals de cons…
Tipus de recursManualFormatPDF