Cerca lliure

S'han trobat 26 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    Recurs

    En aquest cinquè pòdcast veurem com podem transformar les emocions per sortir de l’estrès i convertir-les en quelcom positiu... en benestar

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    Recurs

    En aquest pòdcast parlarem de quina relació existeix entre l'emoció i les sensacions.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    Recurs
    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    Recurs

    En aquest pòdcast parlarem sobre l’estrès i sobre què podem fer amb ell perquè no ens afecti negativament i com, fins i tot, podem transformar-lo en un recurs per al nostre benestar. També abordarem la diferència que hi ha entre estrès i estar neguitós.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    Recurs

    En aquest segon capítol veurem la relació entre l’estrès i els pensaments

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    Recurs

    En aquest tercer pòdcast veurem com podem transformar els pensaments per sortir de l’estrès i convertir-los en quelcom positiu: el benestar.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg

    Recurs

    En aquest quart pòdcast veurem la relació entre l’estrès i les emocions.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2799.jpg

    Recurs

    L’objectiu principal d’aquest document és actualitzar i posar al dia la guia que es va elaborar l’any 2010 amb l’objectiu de respondre les múltiples consultes que els ajuntaments adreçaven a la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona relatives a la metodologia i el procediment que calia seguir per introduir regulacions dels usos en planta baixa als diferents eixos comercials.
    Aquesta guia dóna tot un conjunt d’indicacions que poden ser útils per acompanyar els treballs de revisió del planejament que els ajuntaments vulguin emprendre amb l’objecte de definir el seu model comercial.
    En aquest sentit, s’ha de tenir en compte que una regulació dels usos en planta baixa adequada i acurada constitueix un element essencial per als ajuntaments per aconseguir una planificació urbanística correcta en el teixit comercial, tot instaurant el model de ciutat desitjat. Un model de ciutat compacte i socialment cohesionada.

    Tipus de recurs
    Guia de projecte o servei
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2791.jpg

    Recurs

    Des de la Gerència de Serveis i amb la col·laboració de l’Institut Cerdà, s’ha realitzat un estudi entorn a les diferents alternatives de gestió de la Distribució urbana de mercaderies (DUM) i el comerç urbà.
    L’objectiu del treball ha estat doble:
    - generar coneixement de les diferents solucions al voltant de la DUM que hi trobem al voltant del territori i fora d’ell; conèixer diferents plataformes i accions distribuïdes en diversos municipis així com també exemples a nivell internacional
    - oferir al personal tècnic dels ajuntaments recomanacions entorn aquesta temàtica, fet que permetrà que valorin quines s’adeqüen millor a les seves realitats i/o necessitats fent especial atenció al comerç electrònic.
    Al final de l’estudi es poden trobar tot un seguit de conclusions per tal de fer-ne una eina més pràctica.
    En la coordinació de l’estudi s’ha treballat fent sinergies amb diferents administracions com la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i l’Àrea de Transports Metropolitans, ATM.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2438.jpg

    Recurs

    Saber és important, però potser és més important saber aprendre. Això i altres coses molt interessants és el que explica en aquesta lliçó magistral Javier Martínez, una persona per a qui el passat és el millor lloc des d'on preveure el futur.
    Aquesta xerrada s'inclou dins del Cicle de gestió del talent, de la Direcció de Serveis de Formació.

    Gestió del talent
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2480.jpg

    Recurs

    Molts de nosaltres passem moltes hores davant de la pantalla. La tecnologia ha aportat aquest element a les tasques professionals i la comunicació passa també per ella molt sovint. Tot plegat pot portar a un cert cansament i deteriorament de la nostra visió.
    Aquest recurs t'ofereix una sèrie de recomanacions i recursos per aconseguir un major benestar visual.

    Tipus de recurs
    Manual
    Guia d'habilitats
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2186.jpg

    Recurs

    Javier Martínez reflexiona sobre la importància del coneixement com al bé més preuat de les organitzacions. Aquest coneixement es construeix a partir de la capacitat d'aprenentatge no només de cadascun dels seus individus sino de l'organització com a tal.
    En un món en constant acceleració, cal saber desaprendre tot allò que ja no és vàlid a partir d'una reflexió profunda i compartida que ens doni les pautes per enfocar el futur. En les organitzacions, la connexió del coneixement i reflexió de cadasclaucun dels seus membres, a mode de gran cervell, constitueix la clau per seguir creant coneixement.
    Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Aprenent amb els experts
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo