Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg
RecursEn aquest tercer pòdcast veurem com podem transformar els pensaments per sortir de l’estrès i convertir-los en quelcom positiu: el benestar.
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg
RecursEn aquest quart pòdcast veurem la relació entre l’estrès i les emocions.
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg
RecursEn aquest cinquè pòdcast veurem com podem transformar les emocions per sortir de l’estrès i convertir-les en quelcom positiu... en benestar
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg
RecursEn aquest pòdcast parlarem de quina relació existeix entre l'emoció i les sensacions.
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg
RecursAudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg
RecursEn aquest pòdcast parlarem sobre l’estrès i sobre què podem fer amb ell perquè no ens afecti negativament i com, fins i tot, podem transformar-lo en un recurs per al nostre benestar. També abordarem la diferència que hi ha entre estrès i estar neguitós.
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_transformar_estres_en_benestar.jpg
RecursEn aquest segon capítol veurem la relació entre l’estrès i els pensaments
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2438.jpg
RecursSaber és important, però potser és més important saber aprendre. Això i altres coses molt interessants és el que explica en aquesta lliçó magistral Javier Martínez, una persona per a qui el passat és el millor lloc des d'on preveure el futur.
Aquesta xerrada s'inclou dins del Cicle de gestió del talent, de la Direcció de Serveis de Formació.Gestió del talentTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2480.jpg
RecursMolts de nosaltres passem moltes hores davant de la pantalla. La tecnologia ha aportat aquest element a les tasques professionals i la comunicació passa també per ella molt sovint. Tot plegat pot portar a un cert cansament i deteriorament de la nostra visió.
Aquest recurs t'ofereix una sèrie de recomanacions i recursos per aconseguir un major benestar visual.Tipus de recursManualGuia d'habilitatsFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2363.jpg
RecursEl Cicle de Converses Directives, dirigit especialment als directius públics i comandaments de la Diputació de Barcelona i dels governs locals recull oes aportacions que professionals de reconegut prestigi en l’àmbit directiu professional i comunicatiu il·lustren temes molt significatius pel que fa a la innovació, el talent, la motivació, la tecnologia, la comunicació, l’ètica i la intel·ligència artificial, entre d’altres.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Converses DirectivesTipus de recursRecopilacióFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2186.jpg
RecursJavier Martínez reflexiona sobre la importància del coneixement com al bé més preuat de les organitzacions. Aquest coneixement es construeix a partir de la capacitat d'aprenentatge no només de cadascun dels seus individus sino de l'organització com a tal.
En un món en constant acceleració, cal saber desaprendre tot allò que ja no és vàlid a partir d'una reflexió profunda i compartida que ens doni les pautes per enfocar el futur. En les organitzacions, la connexió del coneixement i reflexió de cadasclaucun dels seus membres, a mode de gran cervell, constitueix la clau per seguir creant coneixement.
Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Aprenent amb els expertsTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2163.jpg
RecursLa guia destaca la importància de fer una bona diagnosi territorial i aporta pautes per orientar la seva redacció en el marc de la planificació estratègica. Conté un apartat dedicat a la informació i el coneixement en la planificació pública, on es repassa l'evolució dels instruments de presa de decisions i l'aportació dels observatoris locals. En un altre apartat s'explica què és la diagnosi territorial, des de les dades a l'acció, donant resposta a preguntes com el què, el per què i el quan de les diagnosis. També es presenten oportunitats per a la millora de la planificació des de la diagnosi.
El document enumera i explica 10 criteris per redactar una diagnosi territorial, que duen des dels actors i els prejudicis existents a les eines avançades de comunicació.
En un sentit més tècnic la guia presenta fins a sis eines i mètodes d'aplicació a les entitats locals i dedica també un apartat als sistemes de suport a la planificació: sistemes d'informació, models de previsió i models d'avaluació.
En conjunt, destaca la necessària sistematització de la pràctica d’anàlisi i diagnosi territorial, per mitjà d’eines avançades i dispositius dinàmics com els observatoris de desenvolupament econòmic, per esdevenir un veritable suport al reconeixement entre actors, debat d'alternatives i presa de decisions.
Col·lecció: Guies metodològiques per a la planificació estratègicaTipus de recursGuia de projecte o serveiFormatPDF