Cerca lliure

S'han trobat 21 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2791.jpg

    Recurs

    Des de la Gerència de Serveis i amb la col·laboració de l’Institut Cerdà, s’ha realitzat un estudi entorn a les diferents alternatives de gestió de la Distribució urbana de mercaderies (DUM) i el comerç urbà.
    L’objectiu del treball ha estat doble:
    - generar coneixement de les diferents solucions al voltant de la DUM que hi trobem al voltant del territori i fora d’ell; conèixer diferents plataformes i accions distribuïdes en diversos municipis així com també exemples a nivell internacional
    - oferir al personal tècnic dels ajuntaments recomanacions entorn aquesta temàtica, fet que permetrà que valorin quines s’adeqüen millor a les seves realitats i/o necessitats fent especial atenció al comerç electrònic.
    Al final de l’estudi es poden trobar tot un seguit de conclusions per tal de fer-ne una eina més pràctica.
    En la coordinació de l’estudi s’ha treballat fent sinergies amb diferents administracions com la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i l’Àrea de Transports Metropolitans, ATM.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2818.jpg

    Recurs

    L’esport ha anat evolucionant de la mà de les principals transformacions socials.
    Els campus, casals, colònies, estades, etc. són activitats esportives d’estiu que es fan a tota la demarcació.
    Moltes d’aquestes activitats es caracteritzen per ser eines educatives que tenen un gran impacte en un curt espai de temps. Arran de la situació derivada de la COVID-19, han esdevingut una eina pedagògica per afavorir l’adquisició de nous hàbits per part de la població infantil.
    Amb l’objectiu de promoure la millora contínua de les activitats esportives d’estiu i amb la voluntat de fer créixer el sistema esportiu local, s’ha volgut treballar en l’anàlisi de les activitats organitzades a la província

    Tipus de recurs
    Informe
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1879.jpg

    Recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1884.jpg

    Recurs

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2416.jpg

    Recurs

    En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2793.jpg

    Recurs

    En els darrers anys, l’augment del consum de subministraments en els mercats municipals ha estat significatiu, com també ho ha fet el preu de l’energia. Segons dades de la 16a edició dels Cercles de Comparació Intermunicipal de mercats municipals, la despesa de subministraments l’any 2021 per m² de superfície total era de 16,1 €/m². – una dada que encara no mostra l’encariment del preu de l’energia d’aquest 2022.
    Per aquest motiu, i pel compromís de la Gerència de Serveis de Comerç de convertir els mercats municipals de la província de Barcelona en equipaments sostenibles energèticament (a través del projecte transformador “Mercats municipals 2030: Espais d’oportunitats”) s’han analitzat els consums de set mercats municipals de la província de Barcelona, per extreure mesures d’estalvi i d’eficiència que puguin ser exportades al conjunt dels mercats de la província.

    Tipus de recurs
    Informe
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1974.jpg

    Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de facilitar una atenció de qualitat als usuaris i a les usuàries.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2821.jpg

    Recurs

    El recurs et permetrà calcular costos en els equipaments esportius municipals per saber quin és el cost del servei que s'està prestant l’ajuntament i tenir una base sobre la qual poder decidir quin preu públic s’ha d’establir per utilitzar-lo.
    Aquest guia et proposa una metodologia de càlcul estratificada en tres nivells diferenciats:
    . Cost base: cost/temps per espai de l’espai esportiu
    . Cost total del servei prestat: cost de l’activitat o de les activitats fetes
    . Cost per usuari: cost unitari de l’usuari o dels usuaris que han utilitzat el servei

    Tipus de recurs
    Guia de projecte o servei
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2096.jpg

    Recurs

    La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements necessaris sobre la imatge corporativa, ja que aquesta té una relació directa amb la qualitat en l'atenció i del servei. Un servei de qualitat és sinònim d'imatge positiva

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1995.jpg

    Recurs

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, entre d'altres aspecte destacables.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2817.jpg

    Recurs

    Aquest manual vol ser un recurs per valorar i fer reflexionar als agents esportius dels municipis sobre el valor educatiu de la proposta formativa implementada en la població en edat escolar a través del disseny d’una eina per valorar la capacitat educativa de l’activitat fisicoesportiva en la població en edat escolar.
    El manual inclou també unes conclusions on els investigadors i la investigadora reflexionen, a tall de suggeriment, sobre possibles línies futures d’actuació.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2820.jpg

    Recurs

    Aquest manual pot ajudar a facilitar la inclusió de les persones amb discapacitat quan s’organitzin esdeveniments esportius.
    Les observacions i les orientacions són senzilles i al final hi ha un recull d’organitzacions assessores.
    Aquest manual aposta fermament per la inclusió de tothom. Les orientacions que s'hi donen són una guia que caldrà anar adequant i adaptant a les necessitats de cada organització i es refereixen tant a l’organització tècnica de l’activitat esportiva com a la comunicació que s’hagi de fer de l’esdeveniment.

    Tipus de recurs
    Bones pràctiques
    Manual
    Format
    PDF