Cerca lliure

S'han trobat 23 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1879.jpg

    Recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1884.jpg

    Recurs

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1885.jpg

    Recurs

    Realitzar un conjunt d’accions amb un sol clic, mostrar uns registres resultat d’una consulta des d'un formulari, etc. són diferents accions sota el concepte de macro. En aquest tema es definirà el concepte, es detallarà la usabilitat i es treballaran diferents exemples d’aplicació.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2416.jpg

    Recurs

    En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1925.jpg

    Recurs

    En aquest material es treballaran els formularis (creats amb assistent i els diferents tipus d'autoformularis) i les macros (accions més emprades).

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1926.jpg

    Recurs

    El material t'ajudarà a, mitjançant les taules, i sobretot les consultes, a generar informes (llistats de dades específiques de la base de dades) per fer impressions posteriorment.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1937.jpg

    Recurs

    Com dissenyar formularis segons les necessitats de l’usuari, conèixer les opcions avançades de creació, definir camps calculats, definir propietats generals del formulari i definir accions automatitzades FALTAVA UN PUNT.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1938.jpg

    Recurs

    En aquest contingut podràs veure els diferents informe avançats, en aquest cas, utilitzant les macros.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1952.jpg

    Recurs

    El material et donarà les pautes per saber utilitzar, en una base de dades, les taules i conèixer la seva estructura (camps i registres).

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1964.jpg

    Recurs

    Com fer les consultes d'acció i altres consultes avançades que permeten una millor explotació d'una base de dades.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1965.jpg

    Recurs

    Com crear consultes i com establir criteris als diferents camps continguts a les consultes.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1967.jpg

    Recurs

    Per definir, saber estructurar i saber crear un conjunt d’accions dins d’una base dades, cal conèixer les opcions de creació de macros i submacros. En aquesta unitat es treballen aquests dos conceptes.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia