Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2799.jpg
RecursL’objectiu principal d’aquest document és actualitzar i posar al dia la guia que es va elaborar l’any 2010 amb l’objectiu de respondre les múltiples consultes que els ajuntaments adreçaven a la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona relatives a la metodologia i el procediment que calia seguir per introduir regulacions dels usos en planta baixa als diferents eixos comercials.
Aquesta guia dóna tot un conjunt d’indicacions que poden ser útils per acompanyar els treballs de revisió del planejament que els ajuntaments vulguin emprendre amb l’objecte de definir el seu model comercial.
En aquest sentit, s’ha de tenir en compte que una regulació dels usos en planta baixa adequada i acurada constitueix un element essencial per als ajuntaments per aconseguir una planificació urbanística correcta en el teixit comercial, tot instaurant el model de ciutat desitjat. Un model de ciutat compacte i socialment cohesionada.Tipus de recursGuia de projecte o serveiFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2314.jpg
RecursEl procés d'aprendre és complicat quan estem sotmesos a tanta informació que pot desorientar-nos. Aquest vídeo de 2' ens planteja 10 accions bàsiques que ens ajudaran a aconseguir l'aprenentatge desitjat.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2458.jpg
RecursDe l'experiència se n'aprèn, però per fer-ho necessitem saber com abordar aquest aprenentatge. En 2' te'n fem 5 cèntims.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2023Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2437.jpg
RecursEl teletreball ha estat la palanca que a alguns els faltava per engegar l'autoprenentatge autònom. Però sabem com fer-ho? Aquesta xerrada ens indica la metodologia i algunes eines per aconseguir-ho.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2022.1 hora 1 habilitatTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2280.jpg
RecursUna de les grans característiques del nostre cervell és la plasticitat, és a dir, la capacitat de produir respostes més complexes a mesura que els estímuls ambientals són més exigents. Per això convé entrenar-lo i així poder millorar les nostres habilitats dia a dia.
Et proposem una sèrie de preguntes que requereixen la teva atenció.MicrocursosTipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2193.jpg
RecursLes formacions o reunions virtuals requereixen d'uns coneixements bàsics dels docents i participants per afavorir la comunicació verbal a través de la càmera. En 2 minuts es destaquen els aspectes més importants a tenir en compte.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
Trucs del teletreballVideopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2191.jpg
RecursVídeo de 2 minuts on es mostra els aspectes clau per poder conduir una reunió virtual satisfactòriament: què cal fer abans? que tenir en compte durant? què cal fer després? Diverses orientacions per a una major eficiència.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
Trucs del teletreballVideopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2216.jpg
RecursLes preguntes són claus per tal de fer un bon acompanyament en els equips de treball. En 2 minuts tens alguns aspectes clau a tenir en compte.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2337.jpg
RecursLes reunions virtuals han passat de ser una solució a un problema. La gent es queixa perquè són avorrides o innecessàries. Aprèn a ser més eficient en la conducció de reunions en línia a través d'aquest vídeo.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.
Trucs del teletreball1 hora 1 habilitatTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2218.jpg
RecursInformar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2190.jpg
RecursVídeo de 2 minuts on es mostra els aspectes claus a tenir en compte per aconseguir una reunió virtual exitosa: tecnologia, imatge, comunicació, actitud. Algunes pautes bàsiques que milloraran l'experiència.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
Trucs del teletreballVideopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2138.jpg
RecursConvocar i planificar una reunió, un cop es té clar que cal fer-ne una i haver fixat els objectius, comporta decidir qui convoca, qui assistirà i el lloc on es realitzarà. Així mateix, en un segon moment s’ha de preveure quins materials haurien de rebre els assistents i en quin moment es repartiran.
Cada reunió és única i irrepetible i l'èxit dependrà, en gran mesura: de la idoneïtat dels objectius que s'estableixin, del temps que s'hi destini i de les habilitats del facilitador i el líder per dirigir-la.
El recurs pretén ser una eina que acompanyi en la preparació idònia de les reunions.Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia