Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1884.jpg
RecursUn dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2416.jpg
RecursEn l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2336.jpg
RecursEl treball col·laboratiu requereix d'una sèrie d'habilitats que cal conèixer i entrenar. Lluny de ser una mera aplicació d'una sèrie d'eines digitals, cal desenvolupar una sèrie de competències personals i afavorir una estructura de l'organització que el permetin. Entendre alguns conceptes i aprendre algunes tècniques poden ajudar-nos a fer un treball col·laboratiu real, i deixi de ser un eslògan o una declaració de bones intencions.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2000.jpg
RecursAquest material et permetrà reflexionar sobre les diverses motivacions que mouen a les persones i els equips de treball i conèixer l'estructura dels models de cooperació i competència per crear equips de treball.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en líniaPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2475.jpg
RecursL’administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes de discriminació que es produeixen. En aquest document trobarem les bases per reflexionar sobre la diversitat en les nostres societats, reconèixer la manera en què ens relacionem amb desigualtats estructurals i algunes eines que permetin aplicar estratègies antidiscriminatòries en l’atenció al públic.Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022
Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF