Cerca lliure

S'han trobat 17 recursos i/o accions formatives
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2818.jpg

    Recurs

    L’esport ha anat evolucionant de la mà de les principals transformacions socials.
    Els campus, casals, colònies, estades, etc. són activitats esportives d’estiu que es fan a tota la demarcació.
    Moltes d’aquestes activitats es caracteritzen per ser eines educatives que tenen un gran impacte en un curt espai de temps. Arran de la situació derivada de la COVID-19, han esdevingut una eina pedagògica per afavorir l’adquisició de nous hàbits per part de la població infantil.
    Amb l’objectiu de promoure la millora contínua de les activitats esportives d’estiu i amb la voluntat de fer créixer el sistema esportiu local, s’ha volgut treballar en l’anàlisi de les activitats organitzades a la província

    Tipus de recurs
    Informe
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2235.jpg

    Recurs

    Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2230.jpg

    Recurs

    Com reps una crítica? En 2' el vídeo et dona pistes per aprofitar-les i fer un creixement professional i personal.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2211.jpg

    Recurs

    El manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la confiança i la credibilitat.
    La comunicació “intra” i interpersonal ha de fonamentar-se en aquest concepte. Cal construir recursos que generin una capacitat dialògica centrada en les necessitats pròpies però també en les dels nostres interlocutors, arribant a assolir l'entesa. el diàleg assertiu i la gestió emocional adequada, ajudaran a l'aprenentatge de la nostra comunicació empàtica, configurant-la de manera sòlida i en permanent creixement.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2757.jpg

    Recurs

    Aproximació al concepte d'indicador i a les qüestions clau a considerar per a la seva elaboració i classificació.
    En aquesta aproximació, s'hi estudia la relació entre els indicadors i el compliment dels objectius, les tipologies d'indicadors i les metodologies per al disseny de sistemes d'indicadors.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2217.jpg

    Recurs

    La comunicació és un element clau en el procés de socialització de les persones, alhora que un procés complicat i ple de dificultats de diversa índole. És habitual, doncs, que sorgeixin conflictes i malentesos en les nostres relacions.
    Amb les eines que ens ofereix la Comunicació No Violenta es preten aprendre a comunicar-nos de manera efectiva i afectiva i tractar de resoldre tot tipus de conflicte sense violència ni coacció.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2777.jpg

    Recurs

    En aquest tema, s’hi introdueix el sistema d’indicadors associat al quadre de comandament integral, situant el/la participant en el rol de dissenyador(a) d’aquest tipus d’eina de gestió. S’analitzen també les quatre dimensions o perspectives que conformen el model bàsic d’anàlisi com són:
    - La perspectiva econòmica.
    - La perspectiva de la ciutadania.
    - La perspectiva dels processos interns.
    - La perspectiva de l’aprenentatge i del creixement

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2821.jpg

    Recurs

    El recurs et permetrà calcular costos en els equipaments esportius municipals per saber quin és el cost del servei que s'està prestant l’ajuntament i tenir una base sobre la qual poder decidir quin preu públic s’ha d’establir per utilitzar-lo.
    Aquest guia et proposa una metodologia de càlcul estratificada en tres nivells diferenciats:
    . Cost base: cost/temps per espai de l’espai esportiu
    . Cost total del servei prestat: cost de l’activitat o de les activitats fetes
    . Cost per usuari: cost unitari de l’usuari o dels usuaris que han utilitzat el servei

    Tipus de recurs
    Guia de projecte o servei
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2779.jpg

    Recurs

    Els indicadors són útils per nodrir altres eines i estratègies d’innovació a l’àmbit públic, entre les quals volem destacar en aquest moment la definició de cartes de serveis i l’aposta per l’open data.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2778.jpg

    Recurs

    Aquest tema tracta la utilització dels sistemes d’indicadors com a instruments de mesura de la qualitat de la prestació dels serveis públics municipals. Per això s’estudien en profunditat els factors de qualitat dels serveis i l’establiment de sistemes per al seu control basats en indicadors.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2228.jpg

    Recurs

    La Comunicació No Violenta (CNV) és una tècnica que busca generar espais de qualitat perquè dues persones expressin les seves necessitats de forma honesta i constructiva. Ens ho explica la Carme Pujol en aquest vídeo.
    Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Aprenent amb els experts
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2817.jpg

    Recurs

    Aquest manual vol ser un recurs per valorar i fer reflexionar als agents esportius dels municipis sobre el valor educatiu de la proposta formativa implementada en la població en edat escolar a través del disseny d’una eina per valorar la capacitat educativa de l’activitat fisicoesportiva en la població en edat escolar.
    El manual inclou també unes conclusions on els investigadors i la investigadora reflexionen, a tall de suggeriment, sobre possibles línies futures d’actuació.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF