Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1873.jpg
RecursAquest material t'ajudarà a crear una plantilla, conèixer els diferents models de plantilla existents i veure la protecció dels fulls de càlcul i els llibres.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1889.jpg
RecursEl material et mostrarà com treballar amb les macros (automatització d'accions) i com personalitzar-les a l'entorn (assignar botons, seqüència de tecles o barra de menús).
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1894.jpg
RecursMostra com treballar amb l'eina de subtotals (càlculs de resum d'una base de dades). També t'ensenyarà a treballar les diferents funcions de bases de dades.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2235.jpg
RecursPer fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2230.jpg
RecursCom reps una crítica? En 2' el vídeo et dona pistes per aprofitar-les i fer un creixement professional i personal.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2211.jpg
RecursEl manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la confiança i la credibilitat.
La comunicació “intra” i interpersonal ha de fonamentar-se en aquest concepte. Cal construir recursos que generin una capacitat dialògica centrada en les necessitats pròpies però també en les dels nostres interlocutors, arribant a assolir l'entesa. el diàleg assertiu i la gestió emocional adequada, ajudaran a l'aprenentatge de la nostra comunicació empàtica, configurant-la de manera sòlida i en permanent creixement.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2312.jpg
RecursAquest recurs formatiu explica què és una memòria de gestió i com organitzar la informació, els gràfics i les taules, per construir un discurs lògic, coherent i atractiu. També mostra com fer la revisió, aprovació i difusió de la memòria.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació.Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2311.jpg
RecursEn aquest material trobareu una introducció a les possibilitats de l'excel com a full de càlcul estadístic, explicacions dels conceptes estadístics bàsics, la descripció de variables qualitatives i quantitatives, i un conjunt de fitxes resum amb els conceptes clau, taules, representacions gràfiques, les fórmules i exemples.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació.Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2217.jpg
RecursLa comunicació és un element clau en el procés de socialització de les persones, alhora que un procés complicat i ple de dificultats de diversa índole. És habitual, doncs, que sorgeixin conflictes i malentesos en les nostres relacions.
Amb les eines que ens ofereix la Comunicació No Violenta es preten aprendre a comunicar-nos de manera efectiva i afectiva i tractar de resoldre tot tipus de conflicte sense violència ni coacció.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2309.jpg
RecursLa tècnica dels 5 perquès pot ajudar-nos a focalitzar bé un problema i buscar-ne les solucions, En 2' tindràs les passes necessàries per fer-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1971.jpg
RecursEn aquest material es mostraran les funcions avançades del Ms Excel: data i hora, estadístiques, recerques, referències, funcions lògiques avançades, entre d'altres funcions.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2228.jpg
RecursLa Comunicació No Violenta (CNV) és una tècnica que busca generar espais de qualitat perquè dues persones expressin les seves necessitats de forma honesta i constructiva. Ens ho explica la Carme Pujol en aquest vídeo.
Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Aprenent amb els expertsTipus de recursPonènciaFormatVídeo