Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2799.jpg
RecursL’objectiu principal d’aquest document és actualitzar i posar al dia la guia que es va elaborar l’any 2010 amb l’objectiu de respondre les múltiples consultes que els ajuntaments adreçaven a la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona relatives a la metodologia i el procediment que calia seguir per introduir regulacions dels usos en planta baixa als diferents eixos comercials.
Aquesta guia dóna tot un conjunt d’indicacions que poden ser útils per acompanyar els treballs de revisió del planejament que els ajuntaments vulguin…Tipus de recursGuia de projecte o serveiFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2639.jpg
RecursLa mentoria ha estat una eina de desenvolupament important durant segles. Les organitzacions modernes estan reimaginant la mentoria com una forma de donar suport al creixement professional continuat de les seves persones. Quan s'implementa de manera eficaç, els programes de mentoria poden ser una font poderosa per desenvolupar els talents, compartir coneixements i empoderar les persones i els equips.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2798.jpg
RecursEl comerç de proximitat, amb tota la seva diversitat etnogràfica, ha anat canviant el paisatge comercial del nostre entorn; cada cop està més representada la diversitat cultural i social en el territori.
Arran de la crisi sanitària sota la pandèmia COVID-19 s’han fet evidents la importància d’aquest comerç en la cohesió social i la convivència als barris i les dificultats d’alguns d’aquests mateixos establiments per a participar en les activitats que les administracions locals organitzen per dinamitzar els dif…Tipus de recursGuia de projecte o serveiFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2247.jpg
RecursLa professora en Filosofia a la UB, Begoña Roman ens endinsa en la reflexió sobre ètica i moral, responsabilitat i voluntat, dependència i interdependència i moltes altres qüestions trascendents i actuals. A partir del seu discurs ens explica com l'ètica ens pot ajudar a analitzar quin nivell de risc podem assumir en aquests moments tan canviants i complexos.
Col·lecció "Converses directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021.Converses DirectivesTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2800.jpg
RecursEn pocs anys hem estat testimonis d'un gran desenvolupament de les TIC, de la irrupció de les xarxes socials i del creixement de gegants tecnològics, que han canviat el panorama tecnològic i de les comunicacions mundials i que han acabat per deixar obsoleta la Llei orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).
Aquesta realitat nova ha generat la necessitat urgent de pensar i redactar un nou reglament a nivell europeu que reguli la manera com protegim les d…Tipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2794.jpg
RecursLa Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona aposta per l'interès en analitzar l’evolució dels hàbits de consum per mitjà d’estudis diversos. En aquesta línia, i tenint en compte que la crisi de la Covid-19 ha suposat canvis en els hàbits de consum, la mateixa Gerència de Serveis de Comerç conjuntament amb el Grup de Recerca Factor Humà, Organitzacions i Mercats (FHOM) ha realitzat un estudi sobre les tendències actuals de consum i els possibles efectes sobre el teixit comercial de la província de Barcelona.
La Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona aposta un interès en analitzar i conèixer l’evolució dels hàbits de consum per mitjà d’estudis diversos. En aquesta línia, i tenint en compte que la crisi de la Covid-19 ha suposat canvis en els hàbits de consum —no només n’ha originat de nous sinó que també ha actuat com a accelerador de tendències ja existents—, la mateixa Gerència de Serveis de Comerç conjuntament amb el Grup de Recerca Factor Humà, Organitzacions i Mercats (FHOM), de la Universitat Rovira i Virgili, ha realitzat un estudi sobre les tendències actuals de cons…
Tipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2795.jpg
RecursLes monedes socials són sistemes monetaris geogràficament delimitats que circulen dins d’una determinada regió. Tenen com a objectiu promocionar-hi l’activitat econòmica, donant suport a l’economia local, augmentant la velocitat dels intercanvis i fomentant el seu efecte multiplicador, tot prevenint que els diners s’escapin de la localitat.
Aquesta guia s'estructura en dos blocs clarament diferenciats. Un primer bloc, titulat on s'explica el què és i el què representen les monedes complem…Tipus de recursGuia de projecte o serveiFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2796.jpg
RecursA causa del context econòmic i social que ens ha impactat en els darrers anys, des de la Gerència de Serveis de Comerç s’ha treballat en el desenvolupament i coneixement de recursos per aprofitar i tenir a disposició dels ajuntaments instruments per mitigar-ne els efectes que, en el cas de la desertització comercial en zones i eixos comercials urbans, s’han fet molt palesos.
Amb la voluntat de construir models d’intervenció per respondre al fenomen dels locals buits amb una perspectiva més sistèmica i participativa, us pr…Tipus de recursGuia de projecte o serveiFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2738.jpg
RecursLa transmissió del talent a les empreses i institucions sempre ha estat un tema polèmic. Més quan hem passat d'intercanviar béns materials (economia industrial) a béns immaterials (economia digital). El repte és majúscul i en aquesta xerrada en Javier Martínez ens explica algunes claus per resoldre el problema.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2023Converses DirectivesTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2444.jpg
RecursPer saber quines són les tendències en la gestió de RH al món, UE i Catalunya, la conversa d'en Xavier Sisternas és d'obligada consulta. Una hora d'exposició amb un triple benefici.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Converses DirectivesTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2221.jpg
RecursEn aquest recurs formatiu trobaràs el continguts per conèixer els principis bàsics i el procés de contractació pública. Repassarem el seu context i fonaments, així com el procés per a dur-la a terme i realitzar el seguiment.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2751.jpg
RecursEn l'àmbit de la Formació, "upskilling i reskilling" són dos termes que estan de modaQuè són i en què es diferencien? En aquest vídeo ho descobriràs
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2023.1 hora 1 habilitatTipus de recursPonènciaFormatVídeo