Cerca lliure
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2270.jpg
RecursDescobreix com elaborar les presentacions més atractives de les teves presentacions. Genially és l'eina.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.1 hora 1 habilitatTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1879.jpg
RecursAquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1884.jpg
RecursUn dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2416.jpg
RecursEn l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2639.jpg
RecursLa mentoria ha estat una eina de desenvolupament important durant segles. Les organitzacions modernes estan reimaginant la mentoria com una forma de donar suport al creixement professional continuat de les seves persones. Quan s'implementa de manera eficaç, els programes de mentoria poden ser una font poderosa per desenvolupar els talents, compartir coneixements i empoderar les persones i els equips.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2701.jpg
RecursLliçó magistral per aprendre en només una hora com crear infografies.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2023.1 hora 1 habilitatTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2362.jpg
RecursAquest és un recurs on mostrem les característiques més importants de les imatges digitals i la seva importància en l’ús de les eines informàtiques.
S’expliquen els diferents tipus d’imatges que hi ha i es presenten els conceptes tècnics que cal tenir en compte en el seu tractament.
Conté 5 blocs: tipus d’imatge, conceptes bàsics, resolució, colors, pes i formats gràfics.
La finalitat és aprendre a modificar aquests paràmetres des de les eines informàtiques.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2247.jpg
RecursLa professora en Filosofia a la UB, Begoña Roman ens endinsa en la reflexió sobre ètica i moral, responsabilitat i voluntat, dependència i interdependència i moltes altres qüestions trascendents i actuals. A partir del seu discurs ens explica com l'ètica ens pot ajudar a analitzar quin nivell de risc podem assumir en aquests moments tan canviants i complexos.
Col·lecció "Converses directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021.Converses DirectivesTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1974.jpg
RecursManual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de facilitar una atenció de qualitat als usuaris i a les usuàries.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2096.jpg
RecursLa imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements necessaris sobre la imatge corporativa, ja que aquesta té una relació directa amb la qualitat en l'atenció i del servei. Un servei de qualitat és sinònim d'imatge positiva
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1995.jpg
RecursEn aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, entre d'altres aspecte destacables.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2290.jpg
RecursAquest recurs t'ofereix una bona introducció al disseny gràfic digital, des dels elements bàsics a tenir en compte, els recursos web, el tractament i retoc d'imatges i del color, les imatges vectorials i la maquetació de continguts.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia