Cerca lliure
-
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Conèixer el model d'administració electrònica que s'està implementant a la Diputació de Barcelona.
. Emprar els criteris, instruccions i models corporatius en el marc de la implantació de l'administració electrònica a la Diputació de Barcelona.
. Conèixer les aplicacions corporatives i les diferents eines tecnològiques pròpies de la tramitació electrònica corporativa que formen part del model.CanalVideoformació + en líniaDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Introduir les causes que ens porten a mesurar (relació estreta amb els objectius).
• Introduir els conceptes bàsics (mètriques) i la descripció de l’informe mensual.
• Adquirir competències per interpretar les dades sobre xarxes socials que es deriven de l’informe mensual del Whatabout i altres eines gratuïtes d’anàlisi de xarxes (fb, tw, instagram, youtube).
• Anàlisi i avaluació (què fem amb les dades?).
• Valorar l’efectivitat de les xarxes socials de la biblioteca a partir de l’informe mensual.CanalVideoformació + en líniaDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
1. Mapejar i estructurar l'experiència de l'usuari des de i en l'administració pública
2. Seleccionar els recursos que permetin elaborar un mapa d'experiència de l'usuari (UX) segons cada necessitat
3. Identificar i optimitzar els "moments de la veritat" en "l'experiència de l'usuari"
4. Avesar-se a una perspectiva orientada a l'usuari o client
5. Trencar amb els "buits" interdepartamentals
6. Entendre les circumstàncies que han produït les irregularitats actuals (aprendre a avaluar-ho amb dades)
7. Aprendre a valorar el retorn de futures inversions o projectes en clau de l'experiència de l'usuariCanalVideoformació + en líniaDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Oferir recursos sobre literatura infantil als professionals de les àrees infantils de les biblioteques.
• Donar suport a la dinamització de la lectura adreçada a infants i famílies.CanalVideoformació + en líniaDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Entendre quina ha estat la cadena d’emocions que han conviscut en aquest període de confinament per ser-ne conscients.
- Identificar quines respostes hi hem donat: quins pensaments, expressions i accions han configurat el nostre comportament
.
- Reflexionar sobre l’actuació que hem tingut i extreure’n experiències per a aprenentatges futurs
.
- Conèixer i entrenar tècniques pròpies de l’art que ens permeten fixar moments de recolliment, creativitat i pensament que reforçaran la nostra actitud positiva.CanalVideoformació + en líniaDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Connectar amb el sentit de la motivació
.
- Potenciar el nostre lideratge
.
- Identificar els recursos i marges de millora
.
- Elaborar un Pla d'acció.CanalVideoformació + en líniaDurada16,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Conèixer les possibilitats que ofereix la càmera del mòbil i aprendre a manipular-la.
- Aprendre pautes bàsiques de composició fotogràfica amb el mòbil.
- Millorar les fotografies de les publicacions a les xarxes socials.CanalVideoformació + en líniaDurada10,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Identificar diversos tipus de procedimentSaber desgranar un procediment en els diferents elements que el configurenAplicar allò descrit en un manual de procediments
CanalVideoformació + en líniaDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
· Conèixer les funcions bàsiques de l'edició del portal de transparència de l'AOC.
· Conèixer els recursos disponibles per a la seva actualització.
· Conèixer eines i recursos per transformar la informació administrativa en informació més accessible i propera a la ciutadania.CanalVideoformació + en líniaDurada1,5 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Llegir amb més rapidesa i millr comprensió lectora.
- Augmentar el nivell de comprensió lectora.
- Recordar bé el que s’ha llegit tot gaudint de la lectura.CanalVideoformació + en líniaDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
En acabar l'acció formativa, els participants seran capaços de:
1. Adquirir eines i recursos per aconseguir un aspecte més professional i atractiu optimitzant l'úsdel powerpoint.
2. Incentivar la creativitat al voltant de l'eina de powerpoint per millorar les presentacions.
2.1. Comprendre els principis del visual thinking.
2.2. Saber utilitzar imatges per millorar les presentacions.
2.3. Millorar l'ús de colors i les tipografies.
3. Evitar l'automatització per prendre decisions en el procés de creació del powerpoint.
3.1. Obrir el ventall de possibilitats amb les tècniques aprese per fer-les mes efectives a les nostres necessitats.CanalVideoformació + en líniaDurada10,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Conèixer els elements del text. Adaptar el text a la situació comunicativa. Conèixer i saber aplicar els criteris de redacció de textos . Utilitzar correctament els connectorsUtilitzar correctament els signes de puntuació
CanalVideoformació + en líniaDurada24,0 h