Cerca lliure
-
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Adquirir els coneixements i tècniques bàsiques per abordar situacions de crisis agudes amb els usuaris amb TEA.
CanalPresencialDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Formar als participants com a personal especialitzat a nivell bàsic cpm a manipulador i aplicador de productes fitosanitaris d'acord al que exigeix la normativa vigent.
CanalPresencialDurada25,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Formar als participants com a personal especialitzat a nivell qualificat en manipulador i aplicador de productes fitosanitaris d'acord amb la normativa vigent.
CanalPresencialDurada60,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Utilitzar tècniques de comunicació verbal i d'informació per adaptar el missatge i l'estil de la comunicació a les característiques de l'interlocutor.
. Conèixer i aplicar els elements importants que ens ajuden a ser eficaços en la comunicació.
. Desenvolupar una atenció telefònica de qualitat.CanalPresencialDurada16,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Servir de referent per a la formació de les persones responsables de l’autocontrol i la supervisió de la manipulació d’aliments en els establiments d’elaboració/manipulació de menjars preparats per a la venda, subministrament i/o servei directe al públic o a col·lectivitats, tant si es tracta del mateix operador com de persones a les que ha estat delegada aquesta funció.
CanalPresencialDurada10,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Servir de referent per a la formació de les persones responsables de l’autocontrol i la supervisió de la manipulació d’aliments en els establiments d’elaboració/manipulació de menjars preparats per a la venda, subministrament i/o servei directe al públic o a col·lectivitats, tant si es tracta del mateix operador com de persones a les que ha estat delegada aquesta funció.
CanalPresencialDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Conèixer i aplicar exercicis per relaxar l'estat general i concretament el dels ulls.
CanalPresencialDurada4,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Conèixer els components mecànics del carretó elevador i el seu funcionament bàsic.
- Conèixer el elements i dispositius de seguretat que equipa la màquina.
- Conèixer els riscos associats al maneig de carretons elevadors i els seus criteris preventius i de protecció. Identificar les situacions de risc que envolten la zona de treball i prendre les corresponents mesures de seguretat.
- Realitzar correctament les operacions de verificació i manteniment bàsic del carretó.
- Dominar la conducció del carretó en les diferents condicions de maniobrabilitat.
- Realitzar adequadament les operacions de càrrega i descàrrega del carretó.CanalPresencialDurada15,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Impulsar el treball en equip mitjançant la millora de les relacions interpersonals
CanalPresencialDurada3,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Prendre consciencia del significat de la presa de decisions i els principals errors que es cometen
Identificar quan cal fer un procés racional de presa de decisions
Escollir el mètode adequat per prendre una decisió
Guanyar autoconfiançaCanalPresencialDurada3,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Millorar les tècniques de comunicació verbal i no verbal: conèixer el cos.
- Identificar els diferents aspectes del llenguatge verbal.
- Guanyar autoconfiança al parlar en públic: detectar els bloquejos a l'hora de parlar en públic.
- Identificar les tècniques que ajudin a conectar amb el públic.
- Aprendre a gestionar les emocions, els nervis, la por, etc.
- Conèixer les eines per a superar la por escènica i com aplicar-les.CanalPresencialDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Millorar l'auto-comunicació i la comunicació amb els altres.
- Descobrir la comunicació constructiva i empàtica, i la seva pràctica en el desenvolupament del lloc de feina que s’ocupa.
- Potenciar l'assertivitat i l’empatia. Reconèixer quins són els sentiments dels altres i les seves necessitats. Reconèixer i explorar quins són els nostres judicis.
- Prevenir conflictes i/o situacions violentes.
- Desenvolupar l'escolta activa per interpretar els senyals de comunicació no verbal, dominant la mirada.CanalPresencialDurada20,0 h