Projecció de la veu en presentacions públiques
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap oficina | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap servei | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Cultura | Director bibliobús | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Cultura | Director biblioteca | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Cultura | Subdirector bibliotecari | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Educació, esports i joventut | Director CRTTT | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap secció | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap subsecció | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap unitat | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Supervisor | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Cap gabinet | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador àrea | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador general | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador matèria | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Director gabinet | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Director serveis | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Gerent serveis | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Subdirector | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Presidència | Secretari | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Interventor | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Tresorer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Director programa | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Responsable | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic assessor | Influència i persuasió |
Recursos relacionats
-
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2214.jpg
RecursLa capacitat de motivar i convèncer a través del discurs és una eina molt útil en un món que funciona cada vegada més des de la participació i la col·laboració. En aquest document trobaràs alguns consells i recursos per millorar les teves habilitats persuasives.
Tipus de recursGuia d'habilitatsFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2330.jpg
RecursEn 2' coneix aquesta tècnica de presentació de projectes que és concisa i clara.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2139.jpg
RecursCada dia és més necessari parlar en públic, presentar-se, presentar projectes, argumentar opinions… Les persones formem part de grups i d’organismes on volem que la nostra opinió compti.
Tenir un estil comunicatiu eficaç és un objectiu que no es garanteix només amb una bona preparació tècnica: també cal un bon nivell d’autoconeixement i de reflexió sobre la pròpia pràctica i la comunicació eficaç.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2501.jpg
RecursCada dia és més necessari parlar en públic, presentar-se, presentar projectes, argumentar opinions… Les persones formem part de grups i d’organismes on volem que la nostra opinió compti.
Tenir un estil comunicatiu eficaç és un objectiu que no es garanteix només amb una bona preparació tècnica: també cal un bon nivell d’autoconeixement i de reflexió sobre la pròpia pràctica i la comunicació eficaç.AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursManualFormatÀudio -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2140.jpg
RecursL'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2207.jpg
RecursLa Direcció de Serveis de Formació, en col·laboració amb la Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius, ha adquirit llicències ‘business’ de la plataforma Zoom amb l’objectiu de donar cobertura a totes aquelles accions formatives que es vulguin impartir mitjançant aquest sistema.
En aquesta guia s’ha recollit les principals funcionalitats que permet la plataforma i les principals instruccions d’ús des de quatres perspectives: l’usuari, el docent, l’amfitrió i l’administrador.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2327.jpg
RecursEn 2' et donem alguns trucs per poder captar l'atenció dels teus oients en una presentació oral.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2474.jpg
RecursLa comunicació virtual forma part de les nostres jornades de treball: reunions, grups de treball, docència. A les habilitats de comunicació ara cal afegir les que ens fan bons comunicadors malgrat o aprofitant la pantalla.
En aquest document de Síntesi hi trobes algunes de les claus per aconseguir-ho.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022
Trucs del teletreballSíntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF