Mòdul 1. Conceptes essencials en la negociació

Recurs
Mòdul 1. Conceptes essencials en la negociació

Aquest material et mostra els conceptes essencials a tenir en compte en la negociació: bases fonamentals dels processos de negociació, com aconseguir beneficis per a totes les parts, necessitats, desitjos i posicions en la negociació, etc.

Tipus de recurs:
Manual
Format:
Material en línia
Agrupació:
Desenvolupament personal. Gestió emocional
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció:
Manual de formació

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Influència i persuasió
Comandament executiu Més d'una àrea Cap oficina Influència i persuasió
Comandament executiu Més d'una àrea Cap servei Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Director bibliobús Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Subdirector bibliotecari Influència i persuasió
Comandament operatiu Educació, esports i joventut Director CRTTT Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap secció Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap subsecció Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap unitat Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Supervisor Influència i persuasió
Tècnic especialista Acció climàtica Tècnic control ambiental local Influència i persuasió
Tècnic especialista Acció climàtica Tècnic gestió educació i difusió ambiental Influència i persuasió
Tècnic especialista Acció climàtica Tècnic laboratori químic/microbiològic Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Bibliotecari serveis Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Bibliotecari xarxa Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Tècnic documentació Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Tècnic gestió cultura Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Tècnic gestió museus - lletres Influència i persuasió
Tècnic especialista Desenvolupament econòmic, turisme i comerç Tècnic comerç Influència i persuasió
Tècnic especialista Desenvolupament econòmic, turisme i comerç Tècnic gestió programes promoció econòmica i ocupació Influència i persuasió
Tècnic especialista Desenvolupament econòmic, turisme i comerç Tècnic gestió turística Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Professor ensenyament infantil i primària Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Professor ensenyament universitari i secundari Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Tècnic educació Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Tècnic esports Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Tècnic joventut Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Educador Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Fisioterapeuta Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Infermer Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Metge medicina general Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Psicòleg clínic psiquiatria Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Psicòleg clínic toxicomanies Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic consum Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic dietista Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic farmàcia Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic gestió atenció a usuari i imatge Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic gestió polítiques socials Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic salut pública Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Terapeuta ocupacional Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Treballador social Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer agrícola Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer camins/canals/ports Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer forestal Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer obres públiques Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer territori Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic arqueologia Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic arquitectura Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic especialista en dret urbanístic i del medi Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic geografia Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic gestió medi natural Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic gestió ús públic espais naturals Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic història Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic sistemes informació territorial Influència i persuasió
Tècnic especialista Innovació, governs locals i cohesió territorial Tècnic informàtica Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Director programa Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Enginyer industrial Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Professor ensenyament no formal Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Responsable Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic anàlisi organitzacional Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic assessor Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic especialista en dret funció publica/relacions laborals Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic especialista en dret local Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió polítiques publiques Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió recursos humans Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic organització/processos Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic selecció/desenvolupament Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Lletrat assessor Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Lletrat coordinador Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Redactor Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Secretari delegat Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic arxivística Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic cooperació local Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic correcció lingüística Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió comunicació Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió participació ciutadana Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió programes europeus i solidaritat Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió publicacions Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió sistemes i fons documentals Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic multimèdia Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic producció editorial Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic relacions públiques Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Delegat protecció de dades Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Interventor delegat Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic especialista en dret fiscal Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic gestió contractació Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic gestió patrimoni Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic prevenció riscos laborals Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic serveis econòmics Influència i persuasió

Recursos relacionats

  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2021.jpg

    Recurs

    Aquest material t'ajudarà a conèixer les conductes ideals de la persona negociadora: planificació i comportament entre d'altres aspectes.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2023.jpg

    Recurs

    Aquest material t'ensenyarà com es prepara una negociació: la planificació, fases, on i com negociar, estratègies i tàctiques de la negociació, el paper del temps, etc.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2293.jpg

    Recurs

    Vivim temps difícils que ens estan posant a prova en el nostre lideratge i en les nostres relacions. I en aquest context, la bona comunicació és més necessària que mai. Ferran Ramon-Cortés ens ho explica en aquesta xerrada.
    Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Converses Directives
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2213.jpg

    Recurs

    Els diferents models conductuals en els que ens movem cada dia poden tenir diverses causes i poden manifestar-se de formes molt diferents D’entre les diferents possibilitats, la conducta assertiva es manifesta com l’expressió adequada de les emocions en les relacions socials, sense que hi hagi ansietat o agressivitat. Per això, l’assertivitat esdevé una eina clau en totes les dimensions de les relacions humanes i, òbviament, també en les professionals.
    El recurs ens dóna coneixement sobre aquest tema, i ens aporta eines per a la reflexió i per a la pràctica d'algunes tècniques que ens ajudaran en la pràctica de l'assertivitat.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2483.jpg

    Recurs

    La Programació Neurolingüística, coneguda com PNL, és un conjunt d’eines, exercicis i recursos destinats a entendre les nostres arrels, què és el nostre món intern. Les nostres experiències de vida creen inconscientment les ulleres amb les que veiem les persones, el món i a nosaltres mateixos.
    La PNL estudia com les persones filtrem la informació que percebem, li donem un significat intern i, en funció d’aquest, experimentem l’emoció que incita a un comportament o un altre. Si vols saber més sobre què és la PNL, per a què serveix i com la pots aplicar, llegeix aquest recurs.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2124.jpg

    Recurs

    En aquest manual trobaràs tècniques interessants, conceptes inspiradors, útils propostes de pràctiques i alguns elements més que constitueixen el bloc bàsic d’eines provinents de la PNL per acompanyar-te en el teu dia a dia professional.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1879.jpg

    Recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2416.jpg

    Recurs

    En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF