Xarxes socials: què podem publicar per difondre millor la biblioteca?
Programa, avaluació i acreditació
• Introducció als conceptes relacionats amb l'estratègia de continguts i les xarxes socials.
• Definició d'objectius per l'estratègia.
• Identificació de l'audiència de la biblioteca.
• Descripció de la línia editorial més adient.
• Formats i vies de distribució dels continguts a les principals xarxes socials.
• Màrqueting de continguts i curació de continguts dins l'estratègia de continguts.
• Calendari editorial segons els recursos disponibles.
• Creació d'un pla de continguts seguint una plantilla.
• Definició d'objectius per l'estratègia.
• Identificació de l'audiència de la biblioteca.
• Descripció de la línia editorial més adient.
• Formats i vies de distribució dels continguts a les principals xarxes socials.
• Màrqueting de continguts i curació de continguts dins l'estratègia de continguts.
• Calendari editorial segons els recursos disponibles.
• Creació d'un pla de continguts seguint una plantilla.
• Dotar les biblioteques de recursos perquè defineixin la seva estratègia de continguts per a les xarxes socials (objectius, audiència, línia editorial, canals i calendari). Reflexionar sobre la importància dels continguts.
• Crear un pla d'estratègia de continguts per a les xarxes socials.
• Conèixer estratègies de màrqueting de continguts.
Hi haurà una part teòrica amb exemples aplicables a les biblioteques. Es realitzaran dinàmiques en petits grups. També es realitzaran exercicis per tal que les biblioteques puguin anar definint la seva estratègia de continguts.
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
| Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
|---|---|---|---|
| Tècnic especialista | Cultura | Bibliotecari xarxa | Aprenentatge permanent |
