Xarxes socials per al secretariat de direcció: com fer-ho?
Programa, avaluació i acreditació
1. Les xarxes socials.
1.1. Principals característiques, tipus i usos.
1.2. Perfils personals i perfils professionals.
1.3. Recerca d’informació a internet i xarxes.
1.4.Tasques de suport als gestors de xarxes socials.
2. Facebook.
2.1. Tipologia d'usuaris: usuaris, pàgines, grups, etc.
2.2. Cerques especifiques sobre l'aplicació.
3. Twitter.
3.1. Usuaris, hashtags, llistes, etc.
3.2. Cerques per usuaris, per hashtags, fils de conversa, etc.
4. Linkedin,
4.1. Linkedin: Usuaris, pàgines d'empreses i institucions, etc.
4.2. Cerques avançades.
5.Youtube.
5.1.Canals d’administracions públiques i usos de la plataforma.
6. Altres xarxes d'interès.
6.1. Instagram: Usuaris, cerques específiques.
6.2. Missatgeria instantànea.
1.1. Principals característiques, tipus i usos.
1.2. Perfils personals i perfils professionals.
1.3. Recerca d’informació a internet i xarxes.
1.4.Tasques de suport als gestors de xarxes socials.
2. Facebook.
2.1. Tipologia d'usuaris: usuaris, pàgines, grups, etc.
2.2. Cerques especifiques sobre l'aplicació.
3. Twitter.
3.1. Usuaris, hashtags, llistes, etc.
3.2. Cerques per usuaris, per hashtags, fils de conversa, etc.
4. Linkedin,
4.1. Linkedin: Usuaris, pàgines d'empreses i institucions, etc.
4.2. Cerques avançades.
5.Youtube.
5.1.Canals d’administracions públiques i usos de la plataforma.
6. Altres xarxes d'interès.
6.1. Instagram: Usuaris, cerques específiques.
6.2. Missatgeria instantànea.
En acabar l'acció formativa, els participants seran capaços de:
1. Conèixer les principals xarxes socials i el seu ús professional.
2. Identificar les utilitats de les principals xarxes socials i la seva aplicació en l'àmbit professional.
3. Cercar informació en les diferents xarxes.
4. Publicar en les diferents xarxes depenent del context i notícia a donar.
La metodologia d'impartició alternarà la metodologia i la pràctica, tana les sessions de videoformació com a través de l'alula virtual. A partir de les necessitats detectades, s'acompanyarà els participants en l'elaboració d'una guia d'ús de les diferents xarxes socials.
Assistència
Producte de treball
Al llarg de la ormació els participants hauran fet una sèie de pràctiques guiades que els portaran a tenir un producte finalitzat en acabar-la. L'avaluació contempla aquests dos aspectes i la participació activa en les sessions de videoformació.
Certificat d’aprofitament
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Suport administratiu | Més d'una àrea | Secretari alt càrrec | Ús d'eines i aplicacions bàsiques en l'àmbit digital |